Course Unit Code | Course Unit Title | Type of Course Unit | Year of Study | Semester | Number of ECTS Credits | ILA413.19 | Comparative Theology | Elective | 4 | 7 | 3 |
|
Level of Course Unit |
First Cycle |
Objectives of the Course |
. |
Name of Lecturer(s) |
. |
Learning Outcomes |
1 | . | 2 | Dinlerin ortak yanları ve farklılıkları | 3 | Dinler ve güncel meseleler karşısındaki konumları | 4 | Din, politika, ekonomi, kadına bakış ve değişim | 5 | Karşılaştırmalı dinler tarihinin tarihî gelişimini ve metodolojisini kavrar. |
|
Mode of Delivery |
Second Education |
Prerequisites and co-requisities |
. |
Recommended Optional Programme Components |
. |
Course Contents |
. |
Weekly Detailed Course Contents |
|
1 | . | .. | | 2 | Bilimsel bir disiplin olarak karşılaştırmalı dinler tarihi | | | 3 | Karşılaştırmalı metot ve hermönetik | | | 4 | Karşılaştırmalı metodun uygulanışı | | | 5 | Doğuda ve İslam dünyasında karşılaştırmalı dinler tarihi | | | 6 | Batıda karşılaştırmalı dinler tarihi | | | 7 | Tanrı, elçi, kitap, melek vb. konularda karşılaştırmalar | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Yahudiliğin diğer dinlerle karşılaştırılması | | | 10 | Hıristiyanlık ve diğer dinler | | | 11 | İslamiyet ve diğer dinler | | | 12 | Budizm ve diğer dinler | | | 13 | Hinduizm ve diğer dinler | | | 14 | Modern dünyanın sorunları ve dinlerin yanıtları | | | 15 | Genel sonuç ve değerlendirme | | | 16 | Final | | |
|
Recommended or Required Reading |
. |
Planned Learning Activities and Teaching Methods |
|
Assessment Methods and Criteria | |
Midterm Examination | 1 | 100 | SUM | 100 | |
Final Examination | 1 | 100 | SUM | 100 | Term (or Year) Learning Activities | 40 | End Of Term (or Year) Learning Activities | 60 | SUM | 100 |
| Language of Instruction | Turkish | Work Placement(s) | . |
|
Workload Calculation |
|
Midterm Examination | 1 | 30 | 30 |
Final Examination | 1 | 60 | 60 |
|
Contribution of Learning Outcomes to Programme Outcomes |
LO1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | LO2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | LO3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | LO4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | LO5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|
* Contribution Level : 1 Very low 2 Low 3 Medium 4 High 5 Very High |
|
|