1 | Bilgi ve İletişim Teknolojilerini alanı ile ilgili kavramların öğretiminde etkin şekilde kullanabilme becerisine sahip olur |
2 | Mesleğini icra edeceği öğrenci grubunun gelişim özelliklerini ve öğrenme biçimlerini bilir, bu özelliklere uygun bağımsız çalışmalar yapabilir. |
3 | Bilimsel ve analitik düşünme becerilerine sahip olup, bu düşünme becerilerini bağımsız çalışmalara entegre edebilir. |
4 | Matematik eğitimi alanında uygulanan politikaları yorumlayabilir, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilir ve bağımsız bir şekilde yorumlayabilir. |
5 | Bilgi ve İletişim Teknolojilerini alanı ile ilgili kavramların öğretiminde yeterli olur. |
6 | Mesleğini icra edeceği öğrenci grubunun gelişim özelliklerini ve öğrenme biçimlerini bilir, bu özelliklere uygun etkinlikler yapabilir. |
7 | Problem çözme yeteneklerini hem matematik eğitimi alanında hem de disiplinler arası çalışmalarda etkin bir şekilde uygulayabilir. |
8 | Bilimsel çalışma sürecinde kullanacağı verileri toplama, ölçme ve istatistiksel olarak ifade etme ve yorumlama becerilerini etkin bir şekilde kullanabilir. |
9 | Branşı ile ilgili alan eğitimine yönelik gelişim ve değişimleri takip eder, öğrenir ve kullanır. |
10 | Bilimsel çalışma sürecinde etkili bir sosyal iletişim becerisi sergiler |
11 | Öğrendiği yeni bilgileri çevresine doğru bir biçimde aktarır. |
12 | Alanı ile ilgili ileri düzeyde alan bilgisine, becerisine sahip olur ve bunu gerçek öğretim ortamlarında kullanır |
13 | Öğretmenlik mesleği ve alanıyla ilgili ileri düzeyde pedagojik bilgi ve becerilere sahip olur |
14 | Çağdaş öğretim yöntem ve tekniklerini ve ölçme ve değerlendirme yöntemlerini bilir ve uygular |
15 | Bağımsız olarak bilimsel araştırma yapabilecek düzeyde bilimsel araştırma yöntem ve tekniklerini bilir ve kullanır |