|
|
|
Lisans Programları
Eğitim Fakültesi
- Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
- Türkçe Öğretmenliği
Program Tanımları
|
|
Kuruluş | Türkçe Öğretmenliği 2011-2012 açılmış olup öğrenci alımına 2013-2014 eğitim-öğretim yılında başlamıştır. | Kazanılan Derece | Türkçe Öğretmenliği | Derecenin Düzeyi (Ön Lisans , Lisans, Yüksek Lisans, Doktora) | Lisans | Kabul ve Kayıt Koşulları | ÖSYM tarafından yapılan merkezi sınav ile öğrenci alınır. | Önceki Öğrenmenin (formal, in-formal, non-formal) Tanınması Hakkında Kurallar | Türk yükseköğretim kurumlarında önceki öğrenmenin tanınması süreci henüz başlangıç aşamasındadır. Bu nedenle Bayburt Üniversitesi'nin tüm programlarında önceki öğrenmenin tanınması tam olarak başlatılmış değildir. Ancak, programların eğitim planlarında yer alan Bilgisayar ve İngilizce gibi dersler için her akademi dönem başında muafiyet sınavı düzenlenmektedir. Bu derslerden beklenen öğrenme çıktılarının sağlandığını düşünen öğrenciler yapılan sınavlara girebilme hakkına sahiptir. Sınava giren öğrencilerden başarılı olanlar ders programındaki ilgili dersten muaf olurlar. | Yeterlilik Koşulları ve Kuralları | Öğrencinin programdaki tüm derslerini başarmış olması, Bu programda öğrencinin asgari 240 ECTS kredisini sağlaması ve genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir | Program Profili | Türkçe Öğretmenliği Programının amacı, akademik ve mesleki açılardan bilimsel bakış açısına sahip, araştırmacı-eğitimci bir kimlik kazandırmak; onları Türkçeye her yönüyle hâkim, "Türkçe öğretiminde yetkin ve nitelikli öğretmenler" olarak yetiştirmektir. | Mezunların İstihdam Profilleri (örneklerle) | Programdan mezun olan öğrenciler Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı resmi ve özel ilköğretim okulları ile özel dershanelerde öğretmenlik yapabilecek; basın-yayın kuruluşlarında, yurt dışındaki eğitim ve kültür kurumlarında, arşiv ve müzelerde, dünya Türkoloji merkezlerinde, Türk Cumhuriyetleri ile ilgili özel ve resmi kuruluşlarda çalışabilecek ve üniversitelerin ilgili bölümlerinde akademisyen olarak görev alabileceklerdir. | Üst Derece Programlarına Geçiş | Lisans mezunları, uygun olan yüksek lisans ve doktora programlarına başvurabilirler. | Sınavlar, Ölçme ve Değerlendirme | Programda kısa sınav(lar), ara sınav(lar), ev ödev(ler)i, alıştırma(lar), proje(ler), uygulama çalışma(lar)ı ve yarıyıl sonu sınavı gibi çok çeşitli değerlendirme yöntemleri uygulanır. Değerlendirme yöntemleri klasik test(ler)i, çoktan-seçmeli test(ler)i, ev ödev(ler)ini, performans değerlendirmelerini ve ürün değerlendirmelerini içerebilir. Programdan mezun olabilmek için minimum genel not ortalaması 2.00 olmalıdır. | Mezuniyet Koşulları | Öğrencinin mezun olabilmesi için programdaki tüm derslerini başarmış olması, FF notunun olmaması gerekir. Genel not ortalamasının 4,00 üzerinden en az 2,00 olması gerekmektedir. | Çalışma Şekli (Tam Zamanlı, e-öğrenme ) | Tam Zamanlı | Adres ve İletişim Bilgileri (Program Başkanı, AKTS/DS Koordinatörü) | Bölüm Başkanı Prof. Dr. Sedat MADEN sedatmaden@bayburt.edu.tr
AKTS Bölüm Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Bahadır Gülden
| Bölüm Olanakları | Bölümümüzde 1 Profesör, 3 doçent, 3 doktor öğretim üyesi olmak üzere 7 kadrolu öğretim elemanı bulunmaktadır. Bölümün başlıca araştırma alanları; Türkçenin ana dili ve yabancı dil olarak eğitimi, edebiyat eğitimi ve eğitim bilimleridir.
Türkçe Öğretmenliği Programının başlıca amacı, öğrencilerine, akademik ve mesleki açılardan bilimsel bakış açısına sahip, araştırmacı-eğitimci bir kimlik kazandırmak; onları Türkçeye her yönüyle hakim, "Türkçe öğretiminde yetkin ve nitelikli öğretmenler" olarak yetiştirmektir.
Ayrıca bölümümüzde, Türkçeyi doğru ve güzel kullanma, kendisini sözlü ve yazılı olarak en doğru ve en güzel biçimde ifade edebilme; çağdaş eğitim yaklaşımlarını kendisine hareket noktası alarak bireylerin kendilerini gerçekleştirme, gizil güçlerini ortaya koyma ve geliştirme, kendisiyle ve içinde yaşadığı toplumla barışık olmalarını sağlama; bireyleri milli ve evrensel değerlerle donatmayı amaçlar.
Türkçe Öğretmenliği Programından mezun olan öğrenciler; Türkçe Öğretmeni unvanıyla ilköğretim ikinci kademe (6, 7, 8. sınıf) öğrencilerine, yabancılara ve Türk soylulara Türkçe eğitimi verebilecek; etkili iletişim kurabilen, toplumsal sorumluluk alabilen, milli değerleri özümsemiş, evrensel değerlere saygılı, yurttaşlık bilincine sahip öğretmenler olarak toplumsal sorunlara çözümler üretebilecek; sanatsal ve kültürel yeterlilikleriyle roman, hikaye, şiir, senaryo, makale, deneme gibi farklı yazınsal ve bilgilendirici türlerde ürünler yaratabileceklerdir. Bunların dışında basın-yayın kuruluşlarında, yurt içi ve yurt dışındaki eğitim ve kültür kurumlarında, arşiv ve müzelerde, dünya Türkoloji merkezlerinde, Türk Cumhuriyetleri ile ilgili özel ve resmi kuruluşlarda çalışabilecek ve üniversitelerin ilgili bölümlerinde akademisyen olarak görev alabileceklerdir. |
Program Çıktıları
|
|
1 | Evrensel, yerel ve kültürel değerlerin korunması, insan ve hayvan hakları, çevre konularında bilinçlenme ve mevcut sorunları anlayıp çözümleyebilme. | 2 | Öğrencilerin gelişim, öğrenme ve öğretimlerine yönelik kuram, ilke, yöntem ve tekniklerini bilir ve uygular. | 3 | Alanıyla ilgili bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ("European Computer Driving Licence", Advanced Level). | 4 | Türk eğitim sistemini, eğitim-öğretim ortamını tanıma ve bunlarla ilgili kuram ve uygulamaya hakim olma | 5 | Eğitim müfredatlarına yönelik, ilke, kuram, yaklaşım ve tarihsel süreçleri bilir. | 6 | Türkçe Eğitimi alanındaki kavram ve bilimsel yöntemleri değerlendirebilme, uygulayabilme ve yorumlayabilme | 7 | Çağdaş Türkçe öğretim metod, teknik ve teorilerini özümsemiş ve onları en iyi şekilde uygulayabilmek için gerekli bilgi ve becerilerle donanmış olma | 8 | Dil becerilerini geliştirmek amacıyla materyal geliştirebilme, halihazırda materyalleri öğrenci seviye, ilgi ve öğrenme özelliklerine göre uyarlayabilme ve değerlendirme | 9 | Türkçe eğitimi ile ilgili sorunları tanımlama, analiz etme, araştırma yapma ve bunları yazılı olarak ifade etme | 10 | Türkçeyi düzgün ve akıcı bir şekilde konuşabilme, resmi ve gayrı resmi ortamlarda sunum yapabilme | 11 | İlköğretim 6, 7, 8. sınıf öğrencilerine, yabancılara ve Türk soylulara Türkçe öğretebilme | 12 | Sanatsal ve kültürel yeterlilikleriyle roman, hikaye, şiir, senaryo, makale, deneme gibi farklı yazınsal ve bilgilendirici türde ürünler yaratabilme |
Program Çıktıları - Türkiye Yüksek Öğretim Yeterlilikler Çerçevesi İlişkilendirme
| TYYÇ | Program Çıktıları |
| 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
| BİLGİ | 1 | | | | | | | | | | | | |
| BECERİ | 1 | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği ) | 1 | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | |
| 3 | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(Öğrenme Yetkinliği ) | 1 | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | |
| 3 | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(İletişim ve Sosyal Yetkinlik ) | 1 | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | |
| 3 | | | | | | | | | | | | |
| 4 | | | | | | | | | | | | |
| 5 | | | | | | | | | | | | |
| YETKİNLİKLER
(Alana Özgü Yetkinlik) | 1 | | | | | | | | | | | | |
| 2 | | | | | | | | | | | | |
Müfredat
|
|
T : Teorik U: Uygulama L: Laboratuvar
1
|
GK-ZR1
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
2
|
TR113B
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
3
|
GK-ZR1B
|
Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
4
|
GK-ZR4
|
Bilişim Teknolojileri
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
5
|
GK-ZR4B
|
Bilişim Teknolojileri
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
6
|
AE-TR101
|
Edebiyat Bilgi ve Kuramları 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
7
|
TR105B
|
Edebiyat Bilgi ve Kuramları I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
8
|
AE-TR101B
|
Edebiyat Bilgi ve Kurumları 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
9
|
TR117B
|
Eğitim Bilimine Giriş
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
4
|
10
|
MB-ZR4
|
Eğitim Felsefesi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
11
|
MB-ZR4B
|
Eğitim Felsefesi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
12
|
MB-ZR1
|
Eğitime Giriş
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
13
|
MB-ZR1B
|
Eğitime Giriş
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
14
|
AE-TR103
|
Osmanlı Türkçesi 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
15
|
AE-TR103B
|
Osmanlı Türkçesi 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
16
|
TR111B
|
Osmanlı Türkçesi I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
5
|
17
|
TR109B
|
Sözlü Anlatım I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
18
|
AE-TR105
|
Türk Dil Bilgisi 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
19
|
AE-TR105B
|
Türk Dil Bilgisi 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
20
|
TR103B
|
Türk Dil Bilgisi I: Ses Bilgisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
5
|
21
|
GK-ZR3
|
Türk Dili 1
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
22
|
GK-ZR3B
|
Türk Dili I
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
23
|
GK-ZR2
|
Yabancı Dil 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
24
|
TR115B
|
Yabancı Dil I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
25
|
GK-ZR2B
|
Yabancı Dil I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
26
|
TR101B
|
Yazı Yazma Teknikleri
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
0
|
2
|
27
|
TR107B
|
Yazılı Anlatım I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
Toplam |
58
|
2
|
0
|
90
|
|
|
1
|
GK-ZR5
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
2
|
TR112B
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
3
|
GK-ZR5B
|
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
4
|
DOY
|
Dijital Okur Yazarlık
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
5
|
TÖ-DYB
|
Dijital Okuryazarlık
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
6
|
AE-TR108B
|
Dil Eğitimin Temel Kavramları
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
7
|
AE-TR108
|
Dil Eğitiminin Temel Kavramları
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
8
|
AE-TR102
|
Edebiyat Bilgi ve Kuramları 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
9
|
TR104B
|
Edebiyat Bilgi ve Kuramları II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
5
|
10
|
AE-TR102B
|
Edebiyat Bilgi ve Kurumları 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
11
|
TR116B
|
Eğitim Psikolojisi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
12
|
MB-ZR3
|
Eğitim Psikolojisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
13
|
MB-ZR3B
|
Eğitim Psikolojisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
14
|
MB-ZR2
|
Eğitim Sosyolojisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
15
|
MB-ZR2B
|
Eğitim Sosyolojisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
16
|
AE-TR104
|
Osmanlı Türkçesi 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
17
|
AE-TR104B
|
Osmanlı Türkçesi 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
18
|
TR110B
|
Osmanlı Türkçesi II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
5
|
19
|
TR108B
|
Sözlü Anlatım II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
20
|
AE-TR106
|
Türk Dil Bilgisi 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
21
|
AE-TR106B
|
Türk Dil Bilgisi 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
22
|
TR102B
|
Türk Dil Bilgisi II: Şekil Bilgisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
5
|
23
|
GK-ZR7
|
Türk Dili 2
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
24
|
GK-ZR7B
|
Türk Dili II
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
25
|
GK-ZR6
|
Yabancı Dil 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
26
|
TR114B
|
Yabancı Dil II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
27
|
GK-ZR6B
|
Yabancı Dil II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
28
|
TR106B
|
Yazılı Anlatım II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
Toplam |
59
|
0
|
0
|
96
|
|
|
1
|
AE-TR201
|
Çocuk Edebiyatı
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
2
|
AE-TR211
|
Eski Türk Edebiyatı 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
3
|
TR205B
|
Eski Türk Edebiyatı I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
4
|
TR209B
|
Öğretim İlke ve Yöntemleri
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
4
|
5
|
MB-ZR6
|
Öğretim İlke ve Yöntemleri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
6
|
MB-ZR5
|
Öğretim Teknolojileri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
7
|
MB-TR1
|
Seçmeli 1
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
8
|
GK-TR1
|
Seçmeli 1
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
9
|
GK-TR1B
|
Seçmeli 1
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
10
|
MB-TR1B
|
Seçmeli 1
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
11
|
TR211B
|
Seçmeli-I
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
5
|
12
|
TR213B
|
Seçmeli-I
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
13
|
TR215B
|
Seçmeli-I
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
2
|
14
|
TR217B
|
Seçmeli-I
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
15
|
AE-TR209
|
Türk Dil Bilgisi 3
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
16
|
TR201B
|
Türk Dil Bilgisi III: Sözcük Bilgisi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
17
|
AE-TR205
|
Türk Halk Edebiyatı 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
18
|
TR203B
|
Türk Halk Edebiyatı I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
19
|
AE-TR203
|
Türkçe Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
20
|
ÜSD
|
Üniversite Seçmeli Dersler Grubu
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
2
|
21
|
AE-TR207
|
Yeni Türk Edebiyatı 1
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
22
|
TR207B
|
Yeni Türk Edebiyatı I
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
Toplam |
45
|
2
|
0
|
60
|
|
|
1
|
MB-ZR8
|
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
2
|
AE-TR210
|
Eski Türk Edebiyatı 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
3
|
TR206B
|
Eski Türk Edebiyatı II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
4
|
TR210B
|
Genel Dil Bilimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
5
|
TR212B
|
Öğretim Teknolojileri ve Mat. Tas.
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
4
|
6
|
AE-TR1
|
Seçmeli 1
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
7
|
AE-TR1B
|
Seçmeli 1
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
8
|
MB-TR2
|
Seçmeli 2
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
9
|
GK-TR2
|
Seçmeli 2
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
10
|
GK-TR2B
|
Seçmeli 2
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
11
|
MB-TR2B
|
Seçmeli 2
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
12
|
TR214B
|
Seçmeli-II
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
5
|
13
|
TR216B
|
Seçmeli-II
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
14
|
TR218B
|
Seçmeli-II
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
2
|
15
|
TR220B
|
Seçmeli-II
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
16
|
AE-TR208
|
Türk Dil Bilgisi 4
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
17
|
TR202B
|
Türk Dil Bilgisi IV: Cümle Bilgisi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
4
|
18
|
MB-ZR7
|
Türk Eğitim Tarihi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
19
|
AE-TR204
|
Türk Halk Edebiyatı 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
20
|
TR204B
|
Türk Halk Edebiyatı II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
21
|
AE-TR202
|
Türkçe Öğretim Programları
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
22
|
AE-TR206
|
Yeni Türk Edebiyatı 2
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
23
|
TR208B
|
Yeni Türk Edebiyatı II
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
Toplam |
48
|
4
|
0
|
60
|
|
|
1
|
TR301B
|
Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
4
|
2
|
TR303B
|
Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
4
|
3
|
AE-TR305
|
Dilbilimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
4
|
AE-TR301
|
Dinleme Eğitimi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
4
|
5
|
TR307B
|
Dünya Edebiyatı
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
4
|
6
|
MB-ZR10
|
Eğitimde Ahlak ve Etik
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
7
|
AE-TR303
|
Okuma Eğitimi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
4
|
8
|
TR309B
|
Özel Öğretim Yöntemleri-I
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
4
|
9
|
AE-TR2
|
Seçmeli 2
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
10
|
AE-TR2B
|
Seçmeli 2
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
11
|
MB-TR3
|
Seçmeli 3
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
12
|
GK-TR3
|
Seçmeli 3
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
13
|
GK-TR3B
|
Seçmeli 3
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
14
|
MB-TR3B
|
Seçmeli 3
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
15
|
TR313B
|
Seçmeli-III
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
16
|
TR315B
|
Seçmeli-III
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
5
|
17
|
TR311B
|
Sınıf Yönetimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
18
|
MB-ZR9
|
Sınıf Yönetimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
19
|
GK-ZR8
|
Topluma Hizmet Uygulamaları
|
Zorunlu
|
1
|
2
|
0
|
3
|
20
|
TR305B
|
Yabancılara Türkçe Öğretimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
Toplam |
41
|
10
|
0
|
60
|
|
|
1
|
TR302B
|
Anlatma Teknikleri I: Konuşma Eğitimi
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
5
|
2
|
TR304B
|
Anlatma Teknikleri II: Yazma Eğitimi
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
5
|
3
|
TR310B
|
Çağdaş Türk Edebiyatı
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
4
|
MB-ZR11
|
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
5
|
AE-TR304
|
Konuşma Eğitimi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
6
|
AE-TR306
|
Metindilbilim
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
7
|
TR308B
|
Ölçme ve Değerlendirme
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
6
|
8
|
TR306B
|
Özel Öğretim Yöntemleri-II
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
4
|
9
|
AE-TR3
|
Seçmeli 3
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
10
|
AE-TR3B
|
Seçmeli 3
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
11
|
MB-TR4
|
Seçmeli 4
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
12
|
GK-TR4
|
Seçmeli 4
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
13
|
MB-TR4B
|
Seçmeli 4
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
14
|
GK-TR4B
|
Seçmeli 4
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
15
|
FSEC
|
Seçmeli Dersler Grubu(Fakülte)
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
16
|
TR312B
|
Seçmeli-IV
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
17
|
MB-ZR12
|
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
18
|
AE-TR302
|
Yazma Eğitimi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
Toplam |
37
|
6
|
0
|
60
|
|
|
1
|
AE-TR401
|
Dil Bilgisi Öğretimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
2
|
2
|
TR407B
|
Okul Deneyimi
|
Zorunlu
|
1
|
4
|
0
|
8
|
3
|
MB-TRÖU1
|
Öğretmenlik Uygulaması 1
|
Zorunlu
|
2
|
6
|
0
|
10
|
4
|
TR405B
|
Özel Eğitim
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
5
|
MB-ZR14
|
Özel Eğitim ve Kaynaştırma
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
6
|
TR409B
|
Rehberlik
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
4
|
7
|
AE-TR4
|
Seçmeli 4
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
8
|
AE-TR4B
|
Seçmeli 4
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
9
|
MB-TR5
|
Seçmeli 5
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
10
|
AE-TR5
|
Seçmeli 5
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
11
|
MB-TR5B
|
Seçmeli 5
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
12
|
AE-TR5B
|
Seçmeli 5
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
13
|
TR411B
|
Seçmeli-V
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
3
|
14
|
TR401B
|
Tiyatro ve Drama Uygulamaları
|
Zorunlu
|
2
|
2
|
0
|
6
|
15
|
AE-TR403
|
Tiyatro ve Drama Uygulamaları
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
16
|
TR403B
|
Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
5
|
Toplam |
32
|
12
|
0
|
60
|
|
|
1
|
TR406B
|
Dil ve Kültür
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
5
|
2
|
AE-TR404
|
Dünya Edebiyatı
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
3
|
MB-ZR16
|
Okullarda Rehberlik
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
3
|
4
|
TR402B
|
Öğretmenlik Uygulaması
|
Zorunlu
|
2
|
6
|
0
|
9
|
5
|
MB-TRÖU2
|
Öğretmenlik Uygulaması 2
|
Zorunlu
|
2
|
6
|
0
|
10
|
6
|
MB-TR6
|
Seçmeli 6
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
7
|
AE-TR6
|
Seçmeli 6
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
4
|
8
|
AE-TR6B
|
Seçmeli 6
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
9
|
MB-TR6B
|
Seçmeli 6
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
0
|
10
|
TR408B
|
Seçmeli-VI
|
Seçmeli
|
-
|
-
|
-
|
12
|
11
|
TR404B
|
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
|
Zorunlu
|
2
|
0
|
0
|
4
|
12
|
AE-TR402
|
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
|
Zorunlu
|
3
|
0
|
0
|
5
|
Toplam |
25
|
12
|
0
|
60
|
|
|
1
|
MB-SEÇ16
|
Mikro Öğretim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
2
|
MB-SEÇ3
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
3
|
MB-SEÇ7
|
Eğitimde Drama
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
GK-SEÇ10
|
Kültür ve Dil
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
2
|
GK-SEÇ19
|
Hikâye ve Masal Anlatıcılığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
3
|
GK-SEÇ20
|
Türkçenin Güncel Sorunları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
4
|
GK-SEÇ8
|
İnsan İlişkileri ve İletişim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
|
1
|
TR215.1B
|
Estetik Doktrinler
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
2
|
TR215.2B
|
Halk Bilimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
|
1
|
TR217.1B
|
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
ÜS0101.3B2
|
Çevre ve Toplum (Mühendislik Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
2
|
ÜS0103.1B3
|
Tarihi Yapılar (Mühendislik Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
3
|
ÜS0103.2B3
|
Gıda Güvenliği (Mühendislik Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
4
|
ÜS0103.3B3
|
Popüler Bilim (Mühendislik Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
5
|
ÜS0104.2
|
Stratejik Yönetim Uygulamaları (Mühendislik Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
6
|
ÜS0201.8
|
Temel Ekonomi (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
7
|
ÜS0201.9
|
Güncel İktisadi Konular (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
8
|
ÜS0202.4
|
Bireysel Yatırımcılık (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
9
|
ÜS0202.5
|
Kariyer Planlama (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
10
|
ÜS0204.3
|
Vergiye Giriş (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
11
|
ÜS0206.1
|
Kent ve Çevre Hakları (İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
12
|
ÜS0305.2
|
Akademik Türkçe (Eğitim Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
13
|
ÜS0502.2
|
Metin İncelemesi/Roman ve Hikaye Teorisi (İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
14
|
ÜS0503.2
|
Sosyal Hareketler (İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
15
|
ÜS0701.12
|
Herkes İçin Spor (Spor Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
16
|
ÜS0701.13
|
Basketbol (Spor Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
17
|
ÜS0701.14
|
Futbol (Spor Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
18
|
ÜS0701.15
|
Dart (Spor Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
19
|
ÜS0701.16
|
Bisiklet (Spor Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
20
|
ÜS0701.17
|
Gönüllülük Çalışması (Spor Bilimleri Fakültesi)
|
Seçmeli
|
1
|
2
|
0
|
2
|
21
|
ÜS0901.02
|
Organik Tarım Uygulamaları (Uygulamalı Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
22
|
ÜS0902.02
|
Liderlik ve Motivasyon (Uygulamalı Bilimler Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
23
|
ÜS1001.1B
|
Renklerin Dili (Sanat ve Tasarım Fakültesi)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
24
|
ÜS1202.2B2
|
Temel Halk Sağlığı (Sağlık Hizmetleri MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
25
|
ÜS1202.3B2
|
İlk Yardımda Temel Uygulamalar (Sağlık Hizmetleri MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
26
|
ÜS1207.2B
|
Dijital Sağlık (Sağlık Hizmetleri MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
27
|
ÜS1207.4B
|
Çocuk Hakları (Sağlık Hizmetleri MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
28
|
ÜS1301.1B2
|
İletişim (Aydıntepe MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
29
|
ÜS1301.2B2
|
Girişimcilik (Aydıntepe MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
30
|
ÜS1302.2B
|
İş Hukuku(Aydıntepe MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
31
|
ÜS1401.1B2
|
Kişisel Gelişim ve Motivasyon (Demirözü MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
32
|
ÜS1402.1B3
|
Evcil Hayvan Yetiştiriciliği ve Hayvan Hakları (Demirözü MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
33
|
ÜS1404B
|
Doğa Koruma (Demirözü MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
34
|
ÜS1405.B2
|
İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku (Demirözü MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
35
|
ÜS1501.1B2
|
İnsan Hakları Hukuku (Adalet MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
36
|
ÜS1603.2B2
|
Para ve Banka (Sosyal Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
37
|
ÜS1604.2B2
|
Ekonomi Okuryazarlığı (Sosyal Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
38
|
ÜS1608.2B2
|
Uygulamalı Dış Ticaret (Sosyal Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
0
|
0
|
0
|
2
|
39
|
ÜS1610.3B
|
Reklamcılık (Sosyal Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
40
|
ÜS1612.1B
|
Catering (Sosyal Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
41
|
ÜS1701.2B3
|
Algoritma ve Programlama Mantığı (Teknik Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
42
|
ÜS1702.2B3
|
Elektrik Enerjisinin Tarihi (Teknik Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
43
|
ÜS1702.3B3
|
Matematik ve Yaşam (Teknik Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
44
|
ÜS1704.1B2
|
Halkla İlişkiler (Teknik Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
45
|
ÜS1713.2B
|
Sosyal Medya Okumaları (Teknik Bilimler MYO)
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
|
1
|
AE-TR405
|
Bilgisayar Destekli Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
2
|
AE-TR407
|
Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
3
|
AE-TR408
|
Türkçe Öğretiminde Metin Seçimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
4
|
AE-TRS1
|
Anlam Bilimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
5
|
AE-TRS10
|
Türkçe Ders Kitabı İncelemesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
6
|
AE-TRS11
|
Türkçe Öğretimi Tarihi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
7
|
AE-TRS6
|
Kelime Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
8
|
AE-TRS7
|
Medya Okuryazarlığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
9
|
AE-TRS8
|
Ses Eğitimi ve Diksiyon
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
MB-SEÇ3
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
GK-SEÇ19
|
Hikâye ve Masal Anlatıcılığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
2
|
GK-SEÇ20
|
Türkçenin Güncel Sorunları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
|
1
|
TR214.1B
|
Bilgisayar II
|
Seçmeli
|
2
|
2
|
0
|
5
|
|
1
|
TR216.1B
|
Etkili İletişim
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
0
|
4
|
2
|
TR216.2B
|
Kitle İletişimi ve Türkçe
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
TR218.1B
|
Doğu ve Batı Düşüncesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
2
|
TR218.2B
|
Mitolojiler ve Türk Mitolojisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
2
|
|
1
|
TR220.1B
|
Sosyoloji
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
2
|
TR220.2B
|
Eğitim Sosyolojisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
|
1
|
AE-TR405
|
Bilgisayar Destekli Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
2
|
AE-TR407
|
Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
3
|
AE-TR408
|
Türkçe Öğretiminde Metin Seçimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
4
|
AE-TRS10
|
Türkçe Ders Kitabı İncelemesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
5
|
AE-TRS12
|
Türkçe Öğretiminde Materyal Tasarımı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
6
|
AE-TRS13
|
Türkçe Öğretiminde Sınav Hazırlama ve Değerlendirme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
7
|
AE-TRS14
|
Yaratıcı Yazma
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
8
|
AE-TRS4
|
İki Dilli Türk Çocuklarına Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
9
|
AE-TRS5
|
İlk Okuma Yazma Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
10
|
AE-TRS6
|
Kelime Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
11
|
AE-TRS7
|
Medya Okuryazarlığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
12
|
AE-TRS8
|
Ses Eğitimi ve Diksiyon
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
13
|
AE-TRS9
|
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
MB-SEÇ20
|
Öğretimi Bireyselleştirme ve Uyarlama
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
2
|
MB-SEÇ22
|
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
3
|
MB-SEÇ3
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
GK-SEÇ19
|
Hikâye ve Masal Anlatıcılığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
2
|
GK-SEÇ20
|
Türkçenin Güncel Sorunları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
|
1
|
TR313.1B
|
Çocuk Edebiyatı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
|
1
|
TR315.1B
|
Topluma Hizmet Uygulamaları
|
Seçmeli
|
1
|
2
|
0
|
5
|
|
1
|
AE-TR405
|
Bilgisayar Destekli Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
2
|
AE-TR407
|
Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
3
|
AE-TR408
|
Türkçe Öğretiminde Metin Seçimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
|
1
|
MB-SEÇ3
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
GK-SEÇ19
|
Hikâye ve Masal Anlatıcılığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
2
|
GK-SEÇ20
|
Türkçenin Güncel Sorunları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
3
|
|
1
|
FS0301.1
|
Eğitimde Güncel Sorular
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
2
|
FS0301.2
|
Medya Okuryazarlığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
3
|
FS0301.3
|
SPSS Uygulamaları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
4
|
FS0301.4
|
Erken Çocukluk ve İlköğretimde Gıda Hijyen ve Güvenliği
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
5
|
FS0302.1
|
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
6
|
FS0302.2
|
Bilim ve Etik
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
7
|
FS0302.3
|
Kavram Yanılgıları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
8
|
FS0302.4
|
Fen Öğretiminde Özel Konular
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
9
|
FS0304.1
|
Web Teknolojileri ve İnternet Nesli Üzerindeki Etkileri
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
10
|
FS0304.2
|
Kavram Yanılgıları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
11
|
FS0304.3
|
Geometri Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
12
|
FS0305.1
|
Uygarlık Tarihi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
13
|
FS0305.2
|
Okuma Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
14
|
FS0306.1
|
Aile İçi İlişkiler ve İletişim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
15
|
FS0306.2
|
Uyumsuz Çocukların Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
16
|
FS0306.3
|
Sosyal Beceri Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
17
|
FS0306.4
|
Sözsüz İletişim
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
18
|
FS0306.5
|
Yaşam Dönemleri ve Uyum Problemleri
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
19
|
FS0306.6
|
Renkler ve Renklerin Teorisi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
20
|
FS0308.1
|
Afet Eğitimi ve Çevre Bilinci
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
21
|
FS0308.10
|
Eğitimde Toplam Kalite Yönetimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
22
|
FS0308.11
|
Eğitimin Ekonomik Temelleri
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
23
|
FS0308.2
|
Kavram Yanılgıları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
24
|
FS0308.3
|
Eğitim ve Kalkınma
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
25
|
FS0308.4
|
Çevre Bilimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
26
|
FS0308.5
|
Değerler Eğitimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
27
|
FS0308.6
|
Topluma Hizmet Uygulamaları
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
0
|
28
|
FS0308.7
|
Program Geliştirme
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
29
|
FS0308.8
|
Fen Bilgisinde Özel Konular
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
30
|
FS0308.9
|
Temel Matematik
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
31
|
FS0309.1
|
Diksiyon I
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
32
|
FS0310.1
|
Medya Okuryazarlığı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
33
|
FS0310.2
|
Bilgi ve İletişim Teknolojileri
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
|
1
|
TR312.1B
|
Türk Eğitim Tarihi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
2
|
TR312.2B
|
Orta Türkçe
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
AE-TR405
|
Bilgisayar Destekli Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
2
|
AE-TR407
|
Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
3
|
AE-TR408
|
Türkçe Öğretiminde Metin Seçimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
|
1
|
MB-SEÇ3
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
AE-TR405
|
Bilgisayar Destekli Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
2
|
AE-TR407
|
Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
3
|
AE-TR408
|
Türkçe Öğretiminde Metin Seçimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
|
1
|
TR411.1B
|
Çağdaş Türk Dünyası Edebiyatı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
2
|
TR411.2B
|
Türk Destanları ve Destancılık Geleneği
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
3
|
|
1
|
MB-SEÇ3
|
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
1
|
AE-TR405
|
Bilgisayar Destekli Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
2
|
AE-TR407
|
Etkinliklerle Türkçe Öğretimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
3
|
AE-TR408
|
Türkçe Öğretiminde Metin Seçimi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
2
|
4
|
|
1
|
TR408.1B
|
Türk Edebiyatı Tarihi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
2
|
TR408.2B
|
Şiir Tahlili
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
3
|
TR408.3B
|
Anlam Bilimi
|
Seçmeli
|
3
|
0
|
0
|
4
|
4
|
TR408.4B
|
Türkiye Türkçesi
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
5
|
TR408.5B
|
Geleneksel Türk Tiyatrosu
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
6
|
TR408.6B
|
Dini Tasavvufi Halk Edebiyatı
|
Seçmeli
|
2
|
0
|
0
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|