|
1 | Dersin amacının anlatımı | | |
2 | Düzlemde vektörler ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde düzlemde vektörlerin ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
3 | Düzlemde doğrular ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde düzlemde doğruların ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
4 | Düzlemde doğrular ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde düzlemde doğruların ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
5 | Koordinat dönüşümleri ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde koordinat dönüşümlerinin ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
6 | Uzayda vektörler ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde uzayda vektörlerin ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
7 | Uzayda vektörler ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde uzayda vektörlerin ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
8 | Uzayda doğrular ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde uzayda doğruların ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
9 | Uzayda doğrular ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde uzayda doğruların ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
10 | Uzayda düzlem denklemleri ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde uzayda düzlemlerin ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
11 | Uzayda düzlem denklemleri ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde uzayda düzlemlerin ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
12 | Uzayda düzlem denklemleri ile ilgili teorik bilgilerin hatırlatılması. Matematik eğitiminde uzayda düzlemlerin ele alınışı ile ilgili makalelerin incelenmesi | | |
13 | Genel tekrar soru çözümleri ve matematik eğitiminde analitik geometrinin ele alınışı ile ilgili uygulamalar yapılması. | | |
14 | Genel tekrar soru çözümleri ve matematik eğitiminde analitik geometrinin ele alınışı ile ilgili uygulamalar yapılması. | | |
15 | Final | | |