|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | AE-MT5B.01 | Matematik Ders Kitabı İncelemesi | Seçmeli | 4 | 7 | 4 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | Ders kitabında olması gereken fiziksel, eğitsel, görsel tasarım ve dil anlatım özellikleri ve standartlar; ders kitaplarının içeriklerinin programa uygunluğu; mevcut ders kitaplarından bazılarının içerik,
dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkı, öğretimde kullanım
kolaylığı vb. açılardan incelenmesi. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | | Öğrenme Çıktıları | 1 | Ders kitabında olması gereken fiziksel, eğitsel, görsel tasarım ve dil anlatım özellikleri ve standartlar; | 2 | Ders kitabında olması gereken fiziksel, eğitsel, görsel tasarım ve dil anlatım özellikleri ve standartlar; | 3 | ders kitaplarının içeriklerinin programa uygunluğu; | 4 | ders kitaplarının içeriklerinin programa uygunluğu; | 5 | uygulama |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | | Dersin İçeriği | Ders kitabında olması gereken eğitsel ve fiziksel özellikler, ders kitabının görsel tasarımı ve dil anlatım özellikleri, ders kitaplarının içerik analizi ve farklı dönemlere ait ders kitaplarının incelenmesi. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Ders kitabında olması gereken fiziksel, eğitsel, görsel tasarım ve dil anlatım özellikleri ve standartlar; | | | 2 | Ders kitabında olması gereken fiziksel, eğitsel, görsel tasarım ve dil anlatım özellikleri ve standartlar; | | | 3 | ders kitaplarının içeriklerinin programa uygunluğu; | | | 4 |
ders kitaplarının içeriklerinin programa uygunluğu; | | | 5 | ders kitaplarının içeriklerinin programa uygunluğu | | | 6 | uygulama | | | 7 | ara sınav | | | 8 | mevcut ders kitaplarından bazılarının içerik,
dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkı, öğretimde kullanım
kolaylığı vb. açılardan incelenmesi. | | | 9 | mevcut ders kitaplarından bazılarının içerik,
dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkı, öğretimde kullanım
kolaylığı vb. açılardan incelenmesi. | | | 10 | mevcut ders kitaplarından bazılarının içerik,
dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkı, öğretimde kullanım
kolaylığı vb. açılardan incelenmesi. | | | 11 | mevcut ders kitaplarından bazılarının içerik,
dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkı, öğretimde kullanım
kolaylığı vb. açılardan incelenmesi. | | | 12 | mevcut ders kitaplarından bazılarının içerik,
dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkı, öğretimde kullanım
kolaylığı vb. açılardan incelenmesi. | | | 13 | mevcut ders kitaplarından bazılarının içerik, dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkı, öğretimde kullanım kolaylığı vb. açılardan incelenmesi. | | | 14 | final sınavı | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Demirel, Ö. & Kıroğlu, K. (2021). Ders Kitabı İncelemesi. Pegem Akademi | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 | Final Sınavı | 1 | 3 | 3 | Rapor Hazırlama | 5 | 11 | 55 | Rapor Sunma | 5 | 4 | 20 | Ev Ödevi | 4 | 10 | 40 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | | * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
|
|