|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | İ412.8B2 | İngilizce Konuşma Yazma II | Seçmeli | 4 | 8 | 7 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | Öğrencilere iş hayatındaki aktiveteler hakkında konuşma ve yazma becerileri kazandırmak ve pekiştirmek | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | | Öğrenme Çıktıları | 1 | Okulda, işte, boş zamanlarında düzenli olarak karşılaştıkları açık standart ifadelerin temel noktalarını anlayabilir. | 2 | Hedef dilin konuşulduğu ülkelerde seyahat ederken karşılaştıkları durumlarda kendilerini ifade edebilirler. | 3 | Korkularından ve algılarından bahsedebilirler. | 4 | Öğrencilerin A2 düzeyinde yabancı dilde okuma, anlama, dinleme ve konuşma becerilerinin geliştirilmesi. | 5 | Öğrencilerin A2 düzeyinde yabancı dilde yazma becerilerinin geliştirilmesi. |
| Öğrenim Türü | İkinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Asking about personal information, - Introducing yourself and others, - Talking about company types and activites, - Asking about companies, - Booking and ordering things by phone, - Talking about company location and buildings, - Asking for details about a workplace, - Talking about technology and everyday activities, - Dealing with documents and correspondence, - Explaining and solving a problem, - Orderin food in a restaurant and making general conversation. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Countries, nationalities and jobs, Present Simple and possessives, how to spell | | | 2 | Countries, nationalities and jobs, Present Simple and possessives, how to spell | | | 3 | Company types and activities about departments, Present Simple, how to say numbers
| | | 4 | Company types and activities about departments, Present Simple, how to say numbers
| | | 5 | Location and company buildings, how to start and end atelephone call, There is/ there are, some/any
| | | 6 | Location and company buildings, how to start and end atelephone call, There is/ there are, some/any
| | | 7 | Technology and functions, Adverbs of frequency and questions | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Technology and functions, Adverbs of frequency and questions
| | | 10 | Documents and correspondence, Past Simple and regular verbs
| | | 11 | Documents and correspondence, Past Simple and regular verbs
| | | 12 | Food and drink, how to describe a trip, Past Simple and irregular verbs
| | | 13 | Food and drink, how to describe a trip, Past Simple and irregular verbs | | | 14 | Practically speaking, socializing, exchanging information and telephoning | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | -Business Result, Elemantary Student's Book, Oxford Publishing- David Grant, John Hughes & Rebecca Turner
-Öğretim Üyesi Ders Notları | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 0 | 0 | 0 | Final Sınavı | 0 | 0 | 0 | Rehberli Problem Çözümü | 0 | 0 | 0 | Problem Çözümü | 10 | 0 | 0 | Alan Gezisi | 1 | 10 | 10 | Alan Çalışması | 10 | 10 | 100 | Örnek Vaka İncelemesi | 10 | 10 | 100 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 5 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ÖÇ2 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | ÖÇ4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | 4 | ÖÇ5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
|
|