|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | İ312.3B3 | İş Hayatında İngilizce III | Seçmeli | 3 | 6 | 4 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | B2 ve B1 düzeyinde; Temel İngilizce dil bilgisi kurallarını kavrama, inşaat mühendisliğiyle ilgili terimlerin İngilizce anlamlarını kavrama, inşaat mühendisliği ile ilgili İngilizce parçaları Türkçeye çevirme, inşaat mühendisliği ile ilgili Türkçe parçaları İngilizceye çevirmektir. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | | Öğrenme Çıktıları | 1 | Kişisel olarak ilgilendikleri ve aşina oldukları konularda basit bir şekilde kendilerini ifade edebilirler | 2 | Kendilerin ve diğerlerinin yaşantılarını, hayallerini, umutlarını, amaçlarının tasvirini yapabilir | 3 | lanlarını ve düşüncelerini açıklayabilir ve neden belirtebilirler | 4 | Öğrencilerin B2 ve B1 başlangıç düzeyinde yabancı dilde okuma, anlama, dinleme, konuşma ve yazma becerilerini geliştirmek. |
| Öğrenim Türü | İkinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Describing departments and their responsibilities, -Talking about professional qualities, - Talking about what you are doing now and trends in the workplace, - Talking about teams and teamwork, - Talking about schedules and past actions | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Prepositions of place and movements, responsibilities and departments, showing a visitor round. | | | 2 | Prepositions of place and movements, responsibilities and departments, showing a visitor round. | | | 3 | Employment, How to spell the time and Present Continuous. | | | 4 |
Employment, How to spell the time and Present Continuous. | | | 5 | Competition, Comparatives of Adjectives, Superlatives of Adjectives, as...as, the comparative the comparative. | | | 6 | Competition, Comparatives of Adjectives, Superlatives of Adjectives, as...as, the comparative the comparative. | | | 7 | Working in teams, Present Continuous, Present and Future, will/ be going to. | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Working in teams, Present Continuous, Present and Future, will/ be going to. | | | 10 | Air Travel, Infinitives of Purpose, Gerund and Infinitives (Ving/ to V) | | | 11 | Air Travel, Infinitives of Purpose, Gerund and Infinitives (Ving/ to V) | | | 12 | Calendars and Schedules, Present Perfect, since/for, just/already/yet. | | | 13 | Calendars and Schedules, Present Perfect, since/for, just/already/yet. | | | 14 | Present Perfect and Present Perfect Continuous, ever/never, how to use prepositions of time | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | -Business Result, Elementary Student's Book, Oxford Publishing, David Grant, John Hughes & Rebecca Turner | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Derse Katılım | 1 | 3 | 3 | Ödev Problemleri için Bireysel Çalışma | 1 | 3 | 3 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 14 | 6 | 84 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | ÖÇ2 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | ÖÇ3 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | ÖÇ4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
|
|