Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ANT411B2.41 | Yaş Gelişimi ve Basamakları | Seçmeli | 4 | 7 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Çocukların yaş dönemleri ve bu dönemlerdeki her türlü gelişim
süreçleri dikkate alınarak uygun hareket eğitimi ve fiziksel aktivite
programları konusunda farkındalık yatarmaktır |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
Çocukların yaş dönemlerine uygun olarak temel hareket eğitimi ve
antrenman programlarının hazırlanmasında dikkate alınması gereken
konular incelenerek, gelişmelerine ve yaş gruplarına göre,uygun
programlar ve öneriler içerikte yer almaktadır |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 2 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 3 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 4 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 5 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 6 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 7 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 8 | Ara Sınav | | | 9 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 10 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 11 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 12 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 13 | yaş gelişimi ve basamakları | | | 14 | Final | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Balyi.I, Way.R ,Higgs.C (2016)(Çeviren:Pekünlü.E,Özsu.İ)Uzun vadeli
sporcu gelişimi, Spor Yayınevi ve Kitapevi, Ankara
Müniroğlu.S, Özen.G (2017) ‘’ Sporda Yetenek Seçimi ve Yönlendirme’’
Akademisyen Kitapevi, Ankara.
TÜFAD (2013) ’’Tüfad 15 Yaş altı Futbol Eğitim Kılavuzu, Avşaroğlu |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 45 | 45 |
Final Sınavı | 1 | 45 | 45 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|