Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ANT411B2.17 | Özel Kurum ve Kuruluşlarda Spor Yönetimi | Seçmeli | 4 | 7 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin dönem sonunda spor branşlarına ait önemli terimleri bilmeleri ve kullanmaları beklenir. Özel spor salonlarını yönetebilmek için denetlemeler, yönetmelikler ve talimatnameler incelenerek, bu tip kurum ve kuruluşlar işletilirken dikkat edilecek noktalar belirlenir |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | YÖNETMELİK 1_Madde 1 – Madde 6
YÖNETMELİK MADDE 7
YÖNETMELİK MADDE 8-9
YÖNETMELİK MADDE 10-14
YÖNETMELİK MADDE 15-28
6_Yeterlilik Belgesi Alma
7_Wellness ve HİS Talimatları
8_Hakem Talimatları Örneği
9_Yarışma Talimatları Örneği -1-
10_Yarışma Talimatları Örneği
11_Örnek Salon Tasarımları
12_Örnek Program Tasarımları |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
|
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Dersin İçeriği |
Spor terminolojisi verilir. Özel kurum ve kuruluşlar için bilinmesi gereken yönetmelikler ve talimatnameler incelenir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | YÖNETMELİK 1_Madde 1 – Madde 6 | | | 2 | YÖNETMELİK MADDE 7 | | | 3 | YÖNETMELİK MADDE 8-9 | | | 4 | YÖNETMELİK MADDE 10-14 | | | 5 | YÖNETMELİK MADDE 15-28 | | | 6 | 6_Yeterlilik Belgesi Almak | | | 7 | ARA SINAV | | | 8 | 7_Wellness ve HİS Talimatları | | | 9 | 8_Hakem Talimatları Örneği | | | 10 | 9_Yarışma Talimatları Örneği -1- | | | 11 | 10_Yarışma Talimatları Örneği -2- | | | 12 | 11_Örnek Salon Tasarımları | | | 13 | 12_Örnek Program Tasarımları | | | 14 | FİNAL SINAVI | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 45 | 45 |
Final Sınavı | 1 | 45 | 45 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|