Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ANT212B2.14 | Mesleki İngilizce | Seçmeli | 2 | 4 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Mesleki terminolojiyi kazandırarak tarih metinlerinin ve arşiv belgelerinin okuma becerisini kazandırmak. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Gündelik yaşamı sürdürebilmeyi sağlayacak günlük hayatta kullanılan temel ifadeleri kullanabilme. | 2 | Dinleme ve okuma metinlerinde geçen pek çok ortamda sıklıkla kullanılan ifade ve cümleleri kavrayabilme. | 3 | Okuduğu ve dinlediği parçalardan çıkarım yapabilme. | 4 | Sosyal ortamlarda kendisini uygun bir biçimde ifade edebilme. | 5 | Verilen konuyu yazılı ve sözlü olarak hikayelendirebilme. |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Temel gramer kurallarının anlatımı, mesleki terminolojiyi kazandıracak tarih metinlerinin ve arşiv belgelerinin okutulması, tercüme edilmesi. Ayrıca Öğretim elemanının belirlediği arşiv metinlerin incelenmesi |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Dersin Tanıtımı Ders içeriği hakkında konuşma ve öğrencileri ders materyalleri hakkında bilgilendirme Çevrimiçi İçerik Bil-Dil Tanıtımı | | | 2 | Ünite 21 Ölçü sorma ve verme Ünite 22 Sevdiğin yiyeceklerden bahsetme | | | 3 | Ünite 23 Gelecek planların hakkında konuşma Ünite 24 Yön sorma ve tarif etme | | | 4 | Ünite 25 İklim ve yaşam stili tanıtma Ünite 26 Hatırlanmaya değer zamanlar hakkında konuşma | | | 5 | Ünite 27 Ricada bulunma ve karşılık verme Ünite 28 Ülkendeki yerleri kıyaslama | | | 6 | Ünite 29 Restoranları tanıtma Ünite 30 Mesaj alma ve bırakma | | | 7 | Ünite 31 Ziyaretçilere tavsiyelerde bulunma Ünite 32 Sosyal buluşmalar için önerilerde bulunma | | | 8 | ARA SINAV | | | 9 | Ünite 35 İnsanlara deneyimleri hakkında sorular sorma | | | 10 | Ünite 36 Meslekleri tanıtma Ünite 37 Mazeret belirtme | | | 11 | Ünite 38 Tahmin yürütme Ünite 39 İnsanların bir şeyi ne kadar süredir yaptığından bahsetme | | | 12 | Ünite 40 Bir işi neyin iyi yaptığı hakkında tartışma | | | 13 | Konu Tekrarı | | | 14 | Final sınavı | | | 15 | | | | 16 | | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
- Raymond Murphy, Essential Grammar in Use. Elementary. - |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 30 | 30 |
Final Sınavı | 1 | 30 | 30 |
Bütünleme Sınavı | 1 | 30 | 30 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | ÖÇ2 | | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | ÖÇ3 | | 4 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | ÖÇ4 | | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | ÖÇ5 | | 2 | 5 | 2 | 5 | 5 | 2 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|