Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ANTBSB2.54 | Tenis | Seçmeli | 3 | 5 | 5 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Tenis için temel teknik ve becerilere sahip olmak |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Temel duruş, top sektirme ve temel vuruş tekniklerini öğrenme | 2 | Forehand, backhand vuruşlarını sabit beklerken yapabilme | 3 | Forehand Bckhand vuruşlarını hareketliyken yapabilme | 4 | Servis atışı | 5 | |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Tenis temel tekniklerini öğrenme |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Tenis hakkında temel teknik, saha ve kural bilgileri
| | | 2 | Temel duruş ve Raket tutuş pozisyonları
| | | 3 | Topla buluşma ve koordinasyon ile ilgili alıştırmalar
| | | 4 | Forehand Vuruşu ve alıştırmaları,duvar çalışması | | | 5 | Backhand Vuruşu ve alıştırmaları,duvar çalışması
| | | 6 | Öğrenilen tekniklerle ilgili, filede karşılıklı uygulamalar
| | | 7 | Voleler (forehand vole – backhand vole
| | | 8 | Öğrenilen tekniklerin file’de uygulamaları
| | | 9 | Vize Sınavı | | | 10 | Servis Atışı ( servis çeşitleri ve teknikleri ) duvar çalışması
| | | 11 | Öğrenilen tekniklerin file’de uygulamaları | | | 12 | Smaç vuruşları , kesme ve falsolu vuruşlar | | | 13 | Tekler ve çiftler,saha uygulaması ( kısa maçlar) | | | 14 | Tekler ve çiftler,saha uygulaması ( kısa maçlar) | | | 15 | Final | | | 16 | | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Tenis Antrenörleri için el kitabı GSGM SESAM ANKARA 2002 |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 5 | 70 |
Bireysel Çalışma | 14 | 5 | 70 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|