|
1 | Dersin amacı, içeriği ve işlenişinin tanıtımı | | |
2 | Eğitimde formal program ve program dışı etkinlikler-temel kavramlar | | |
3 | Örtük program ile ilgili yaklaşımlar | | |
4 | Bilişsel ve duyuşsal alan öğrenmeleri ve örtük program | | |
5 | Bir ritüel yeri olarak okul ve okul törenleri | | |
6 | Serbest zaman etkinliklerini değerlendirme | | |
7 | Okulda sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal etkinliklerin önemi ve yönetimi | | |
8 | Arasınav | | |
9 | Değerler eğitiminde örtük programın yeri ve önemi | | |
10 | Fiziksel aktivitenin program dışı etkinliklerle desteklenmesi | | |
11 | Program dışı faaliyetler ve bilişsel gelişim/motivasyon ilişkisi | | |
12 | Program dışı faaliyetler ve duyusal gelişim ilişkisi | | |
13 | Program dışı faaliyetler ve sosyal gelişim ilişkisi | | |
14 | Program dışı faaliyetlerde alınması gereken güvenlik önlemleri | | |
15 | Gönüllülük ve Girişimciliğe yönelik program dışı faaliyetler/Genel değerlendirme | | |
16 | Final Sınavı | | |