Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | AE-İNGS5 | İngilizce Öğretiminde Drama | Seçmeli | 3 | 6 | 4 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Tiyatro eserlerinin türleri; tiyatro eserlerini inceleme; ve çözümlemek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Edebiyat türü olarak tiyatro eserlerinin niteliklerini tartışabilecekler. | 2 | Tiyatro eserlerinin türleri; tiyatro eserlerini inceleme; ve çözümleme yaklaşımlarını açıklayabilecekler. | 3 | Tiyatro eserlerini farklı yaş gruplarına dil öğretiminde etkin bir biçiminde kullanabilecekler. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Tiyatro eserlerinin türleri; tiyatro eserlerini inceleme; ve çözümleme. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Drama | | | 2 | Arms and the Man by G. B. Shaw | | | 3 | Arms and the Man by G. B. Shaw | | | 4 | If Men Played Cards as Women Do by G. Kaufman | | | 5 | If Men Played Cards as Women Do by G. Kaufman | | | 6 | Cat on a Hot Tin Roof by T. Williams | | | 7 | Cat on a Hot Tin Roof by T. Williams | | | 8 | Ara Sınav | | | 9 | An Inspector Calls by J. B. Priestly | | | 10 | An Inspector Calls by J. B. Priestly | | | 11 | Teeth by T. Stoppard | | | 12 | Teeth by T. Stoppard | | | 13 | The Dumb Waiter by H. Pinter | | | 14 | The Dumb Waiter by H. Pinter | | | 15 | Genel Tekrar | | | 16 | Final Haftası | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Gillian Lazar. (1993). Literature and Language Teaching: A Guide for Teachers and Trainers (Cambridge Teacher Training and Development). CUP |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 50 | Ev Ödevi | 7 | 50 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 16 | 3 | 48 |
Ev Ödevi | 7 | 5 | 35 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | | | | | 4 | 4 | | | | | | | | | | | | | | | | | 5 | 5 | 5 | | | | | | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | | | | | 3 | 3 | | | | | | | | | | | | | | | | | 3 | 5 | 5 | | | | | | ÖÇ3 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | | | | | 5 | 5 | | | | | | | | | | | | | | | | | 5 | 5 | 5 | | | | | |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|