Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | GK-SEÇ12 | Mesleki İngilizce | Seçmeli | 3 | 6 | 3 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Profesyonel alanda İngilizce'nin doğru kullanımını edindirmeyi amaçlar. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Havacılık İngilizcesi edinilir. | 2 | Öğrenciler kamu sektöründe kullanılabilecek İngilizce yapıları edinir. | 3 | Resmi ortamda yazışmalar yapmak için yararlanacağı kavramları ve kalıpları öğrenir | 4 | Öğrenciler turizm İngilizcesi'nde kullanılabilecek yapıları öğrenir. | 5 | Mesleki İngilizceyi orta düzeyde kullanabilir hale gelir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
YOK |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
YOK |
Dersin İçeriği |
Havacılık, sanayi, kurumsal ve kamusal hizmetler gibi iş alanlarında İngilizce'nin nasıl doğru kullanılması gerektiği |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Ders hakkında genel bilgi verilir. | | | 2 | Havacılık İngilizcesi I | | | 3 | Havacılık İngilizcesi II | | | 4 | Havacılık İngilizcesi III | | | 5 | Turizm İngilizcesi I | | | 6 | Turizm İngilizcesi II | | | 7 | Turizm İngilizcesi III | | | 8 | ARA SINAV | | | 9 | Rol yapma/Sözlü egzersizler | | | 10 | Genel iş İngilizcesi - At the Hotel | | | 11 | Genel iş İngilizcesi - At the Restaurant | | | 12 | Genel iş İngilizcesi - At the Cinema/Theatre | | | 13 | Genel iş İngilizcesi - At the Office | | | 14 | Genel Pratik | | | 15 | Final Sınavına Hazırlık | | | 16 | FİNAL SINAVI | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Stott, T. & R. Revell (2004) Highly Recommended 1, Oxford: OUP
Harding, K. & P. Henderson (1994) High Season, Oxford: OUP |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | YOK |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 60 | 60 |
Final Sınavı | 1 | 30 | 30 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|