|
1 | Dersin işlenişi ve dersin öğrencilere anlık ve ileriye dönük yararlarından bahsedilmesi ,
dersin değerlendirilmesi hakkında bilgi verilmesi. | | |
2 | Sınıfın ana 2 gruba bölünerek ve bu ana grupların da alt gruplara bölünerek kümelerin oluşturulup ortak çalışma planının belirlenmesi. | | |
3 | | Aylık ve dönemlik uygulamaların neler olduğu ve bu uygulamaların birbirleriyle bağlantılarını ve etkilerinin incelenmesi | |
4 | | Aylık ve dönemlik beyannameler, bildirgeler,formlar ve bordrolar ile ilgili problem çözümü. | |
5 | | Birbirine benzer ticari olayların ayrıntılı incelenip hataların bu doğrultuda çıkmasının önüne geçilmesi. | |
6 | | Kamu personeli seçme sınavına yönelik bir çok muhasebe bilim dalına ait soruların çözülmesi. | |
7 | | Kamu personeli seçme sınavına yönelik bir çok muhasebe bilim dalına ait soruların çözülmesi. | |
8 | Ara Sınav | | |
9 | | Mali müşavirlik staj başlangıcı ve mali müşavirlik belgesinin alınma sınavına yönelik bir çok muhasebe bilim dalına ait soruların çözülmesi. | |
10 | | Mali müşavirlik staj başlangıcı ve mali müşavirlik belgesinin alınma sınavına yönelik bir çok muhasebe bilim dalına ait soruların çözülmesi. | |
11 | | Mali müşavirlerin programsal ve mevzuat yönünden karşılaştığı sorunların irdelenmesi , mevcut tüzüklerin ve kanunların incelenmesi. | |
12 | | Muhasebe meslek mensuplarının karşılaştığı sorunlara çözüm önerilerinin getirilmesi. | |
13 | | Meslek mensuplarının işyerlerin gezilip muhasebe mesleğinin işleyişini yerinde görülerek ve okul boyunca görülen teorik ve uygulamarı derslerle kazanımların tamamlanması. | |
14 | | Sınavlara yönelik geçmiş yıllar da sorulan soruların çözülmesi yardımcı kaynak ve soru bankası ile pratikliğin kazanılması. | |
15 | | Sınavlara yönelik geçmiş yıllar da sorulan soruların çözülmesi yardımcı kaynak ve soru bankası ile pratikliğin kazanılması. | |