Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | TÜEDTH | Doktora Tezine Hazırlık | Zorunlu | 2 | 3 | 18 |
|
Dersin Seviyesi |
Doktora |
Dersin Amacı |
Doktorada ders dönemi, seminer ve doktora yeterlik sınavını başaran öğrencilerin doktora programının son aşaması olan doktora tez sürecini başarıyla tamamlayarak çalışmalarını alan uzmanlarından oluşan bir jüri önünde savunabilmeleri amaçlanmaktadır. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Sedat Maden |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Ders dönemini bitirmiş olmak. Semineri başarı ile sunmuş olmak. Doktora yeterlilik sınavından başarılı olmak. |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Öğrencilerin; tez konusu belirleme, tez konusyla ilgili araştırma ve uygulamaları yapma, ihtiyaç duyuldukça uzman görüşü alma, |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 2 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 3 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 4 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 5 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 6 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması
Literature review and identification of original, important and new research problems | | | 7 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 8 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 9 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 10 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 11 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 12 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 13 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | | 14 | Literatür taraması ve özgün, önemli ve yeni araştırma problemi tespit etme çalışması | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Belirlediği tez öneri konusuna yönelik tüm kaynaklar |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Alan Çalışması | 1 | 50 | Bireysel Çalışma | 1 | 50 | TOPLAM | 100 | |
Rapor Hazırlama | 1 | 50 | Rapor Sunma | 1 | 50 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Tartışma | 1 | 2 | 2 |
Soru-Yanıt | 1 | 25 | 25 |
Deney | 1 | 25 | 25 |
Gözlem | 1 | 25 | 25 |
Alan Çalışması | 1 | 50 | 50 |
Beyin Fırtınası | 1 | 50 | 50 |
Rapor Hazırlama | 1 | 25 | 25 |
Rapor Sunma | 1 | 2 | 2 |
Bireysel Çalışma | 1 | 100 | 100 |
Okuma | 1 | 100 | 100 |
Rapor | 1 | 25 | 25 |
Sözlü Sınav | 1 | 2 | 2 |
Performans | 1 | 100 | 100 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|