Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | FİSEM | Seminer Dersi | Zorunlu | 2 | 4 | 6 |
|
Dersin Seviyesi |
Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencinin Yüksek Lisans tezinde çalışmayı düşündüğü bilimsel konu/araştırmanın literatür taraması ve görsel sunum halinde savunulmasıdır |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Doç. Dr. Bünyamin ALIM |
Öğrenme Çıktıları |
1 | 1.Öğrenci bu ders bitiminde; -bilgiye nasıl erişebileceğini, | 2 | 2-mevcut bilginin nasıl değerlendirileceğini, | 3 | 3.-bilginin en iyi şekilde nasıl dinleyiciye aktarılacağını, öğrenir. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
İlgilendiği alanlarda son dönemlerdeki güncel konuların araştırılması ve yüksek lisans tezinde yapacağı çalışmanın temellerinin dersi alan diğer arkadaşlarına ve seminere katılan öğretim üyelerine anlatılmasıdır. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Yok | Seçilen bir konuda bir çözüme ulaşabilmek adına problemi anlamaya çalışmak | Yok | 2 | Yok | Seminer konularının/özetlerin toplanması ve takvimin hazırlanması | Yok | 3 | Yok | Seminer konularının/özetlerin toplanması ve takvimin hazırlanması | Yok | 4 | Yok | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak | Yok | 5 | Yok | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak | Yok | 6 | Yok | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak | Yok | 7 | Yok | Çalışılmakta olan probleme yönelik bilgileri içeren makale veya kitapları arayıp bulmak ve onları okumak | Yok | 8 | Yok | Gelişmelerin izlenmesi | Yok | 9 | Yok | İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak | Yok | 10 | Yok | İlgilenilen problemin çözümüne yönelik olarak edinilen bilgileri önem derecesine göre sınıflandırmak ve bunlardan bir veri tabanı oluşturmak | Yok | 11 | Yok | Çalışılan konu hakkında rapor yazımı | Yok | 12 | Yok | Çalışılan konu hakkında rapor yazımı | Yok | 13 | Yok | Çalışılan konu hakkında rapor yazımı | Yok | 14 | Yok | Seminer Programının Duyurulması | Yok | 15 | Yok | Raporun tamamlanması ve sunulması | Yok | 16 | Yok | Raporun tamamlanması ve dinleyici önünde sunulması | Yok |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
1-Ders notları
2-Güncel yayınlar
3-İnternet adresleri.
4-Popüler Bilim Dergileri |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Seminer | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Seminer | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 30 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 70 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Rapor Hazırlama | 10 | 5 | 50 |
Rapor Sunma | 1 | 2 | 2 |
Proje Sunma | 1 | 2 | 2 |
Seminer | 15 | 4 | 60 |
Rapor | 15 | 4 | 60 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|