BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
MT111BYabancı Dil IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilere temel gramer yapılarını ilgili konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek ve belirli bir düzeyde İngilizce okuma- anlama- yazma becerilerini geliştirmek.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Inst. Yeliz BAŞAR
Öğrenme Çıktıları
1Yabancı dil eğitiminin amacı İngilizce’nin okuma, dinleme, yazma ve konuşma gibi dil becerilerinin entegre edilerek öğretilmesidir.
2Bu dersin içeriğini konu bağlamında verilen gramer kuralları, etkin kelime kullanımı, etkin sözlük kullanımı okuduğunu anlama, ders dışı okuma,
3cümle ve paragraf yazımı,
4karşılıklı konuşma, sözlü üretim, ikili ve grup tartışmaları, topluluk önünde konuşma,
5kelime oyunları, telaffuz alıştırmaları ve portfolyo değerlendirmesi oluşturmaktadır
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Temel gramer yapıları ile ilgili konu anlatımları ve öğrencilerin bu konularla alakalı okuma, anlama ve yazma becerilerini geliştirecek alıştırmalar
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Zamirler
2Emir Cümleleri İngilizce Cümlelerde Öğe Dizilişi
3To be - olmak
4There is / There are Have got / Has Got
5İsimler Sayılabilen / Sayılamayan Tekil ve Çoğul
6 Nicelik sıfatları Some / any / much / many / little / a litlle / few / a few
7 Nicelik Sıfatları Lots of / a lot of / several / a bit / how many? / how much?
8Ara Sınav
9Geniş zaman
10Geniş zaman sıklık zarfları
11Şimdiki zaman
1212 Geniş zaman ve Şimdiki Zaman’ın karşılaştırılmalı incelenmesi
13Geçmiş zaman To be - olmakşlenen zamanların tekrarı
14 Geçmiş zaman To do - yapmak
15İşlenen zamanların tekrarı
16Final Sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI More Main Points, Serpil DAÇE
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
İngilizce
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav122
Final Sınavı122
Derse Katılım4312
Bireysel Çalışma14114
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma188
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma11010
Okuma4312
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10
ÖÇ1          
ÖÇ2          
ÖÇ3          
ÖÇ4          
ÖÇ5          
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek