Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | M104B2 | Yabancı Dil II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin temel düzeyde hikayeleri, başından geçen olayları, haberleri ve deneyimleri İngilizce olarak ifade etme |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Çeşitli olay ve haberler hakkında yazılı ve görsel materyali anlar. | 2 | Tatil ve boş zaman etkinlikleri hakkında tartışma yapar. | 3 | Nesne ve insanlar arasında çeşitli yönlerden karşılaştırmalar yapar. | 4 | Şimdiki zamanla ifade edilen etkinlikleri kullanır. | 5 | Farklı etkinlikler ve kişisel özellikler konusunda bilgi alışverişinde bulunur. | 6 | Film ve müzik türleri hakkında tercih ve düşüncelerini ifade eder. | 7 | Mevsimler, hava şartları ve hastalıklarla ilgili diyaloglar kurar. | 8 | Yerler arasında karşılaştırmalar yapar. |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Film ve müzik türleri, geçmiş zamanda olumsuz ve soru cümleleri, belirli-belirsiz tanıtıcılar, sıfatlar ve yer betimleme, |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Film ve Müzik Türleri, Geçmiş Zamanda Olumsuz ve Soru Cümleleri | | | 2 | Haberler ve Hayat Hikâyeleri | | | 3 | Belirli-Belirsiz Tanıtıcılar, Tatil Etkinlikleri | | | 4 | Sıfatlar ve Yer Betimleme, Karşılaştırmalar | | | 5 | Şimdiki Zaman, Ulaşım | | | 6 | Kapalı-Açık Mekân Etkinlikleri, Zarflar | | | 7 | Sağlık, Kişisel Görünüm ve Özellikler | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Hastalıklar, Mevsimler, Hava Durumu | | | 10 | Gelecek Zaman ve Geleceğe Yönelik Planlar | | | 11 | Yönler, Fiil Yapıları, Bazı Modal Yardımcı Fiiller | | | 12 | Büyük-Küçük Sayılar, En Üstünlük İfadeleri | | | 13 | Present Perfect Zaman Yapısı, Deneyimler, Havaalanı İfadeleri | | | 14 | Telefon Görüşmeleri | | | 15 | Genel Değerlendirme | | | 16 | | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Coursebook, Cambridge University Press, Great Britain
Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Workbook, Cambridge University Press, Great Britain.
Murphy, R. 2006; Essential Grammar in Use (Elementary), Cambridge University Press, Great Britain. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 12 | 1,5 | 18 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 5 | 4 | ÖÇ2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 4 | ÖÇ3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 5 | 5 | ÖÇ4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | ÖÇ5 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 3 | 5 | 4 | ÖÇ6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 5 | 5 | ÖÇ7 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | ÖÇ8 | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|