BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
M103B2Yabancı Dil IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilerin temel düzeyde cümle, diyalog ve metinleri anlama, kısa soru ve cevaplar oluşturma ve kendilerini basit
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
1Kendini basitçe tanıtır.
2Kişisel bilgiler verip başkalarına bu konularda sorular sorar.
3Ailesi ve sahip olduğu eşyaları yazılı ve sözlü olarak ifade eder.
4Restoran ve sinema gibi yerlerde fiyat ve zaman, vb. istekleri hakkında soru sorar.
5Hobiler ve günlük etkinliklerle ilgili yazılı, görsel ve işitsel materyalleri anlar.
6Belirli önemli gün ve tarihleri sorup cevap verir.
7İhtiyaç ve istekler için rica ifadeleri kullanır, yiyecek siparişi verir.
8Çeşitli yer, ev eşyaları ve giysi adlarını kullanır.
Öğrenim Türü
İkinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Temel tanışma ifadeleri, temel kişisel bilgiler, sahip olunan eşyalar ve aile bilgileri, günlük rutin etkinlikler ve hobiler,
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Temel Tanışma İfadeleri
2Temel Kişisel Bilgiler
3Sahip Olunan Eşyalar ve Aile Bilgileri
4Alışveriş ve Zamanla İlgili Yaygın Kullanılan İfadeler
5Günlük Rutin Etkinlikler ve Hobiler
6Belirli Kişisel Önemli Gün ve Tarihler
7Genel Geçer ve Günlük Etkinliklerde Sıklık ve Zaman Zarflarıyla İfade Etme
8Arasınav
9Sevilen-Sevilmeyen Etkinlikler, Rica İfadeleri
10Yiyecek ve İçecekler, Öğünler, Çeşitli Miktar İfadeleri
11Yer Adları, Evin Bölümleri, Ev Eşyaları, Giysiler
12Miktar Soruları, Alışveriş Dili
13Geçmiş Zaman İfade ve Yapıları
14Basit Anekdotlar ve Geçmiş Zaman Etkinlikleri
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Coursebook, Cambridge University Press, Great Britain. Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Workbook, Cambridge University Press, Great Britain. Murphy, R. 2006; Essential Grammar in Use (Elementary), Cambridge University Press, Great Britain.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav122
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma10220
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma144
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma144
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13
ÖÇ11222222112345
ÖÇ21222222222354
ÖÇ31122222112255
ÖÇ41212222222345
ÖÇ51122222223345
ÖÇ61111112222355
ÖÇ71111111122354
ÖÇ81132232222354
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek