Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | M103B2 | Yabancı Dil I | Zorunlu | 1 | 1 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin temel düzeyde cümle, diyalog ve metinleri anlama, kısa soru ve cevaplar oluşturma ve kendilerini basit |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
|
Öğrenme Çıktıları |
1 | Kendini basitçe tanıtır. | 2 | Kişisel bilgiler verip başkalarına bu konularda sorular sorar. | 3 | Ailesi ve sahip olduğu eşyaları yazılı ve sözlü olarak ifade eder. | 4 | Restoran ve sinema gibi yerlerde fiyat ve zaman, vb. istekleri hakkında soru sorar. | 5 | Hobiler ve günlük etkinliklerle ilgili yazılı, görsel ve işitsel materyalleri anlar. | 6 | Belirli önemli gün ve tarihleri sorup cevap verir. | 7 | İhtiyaç ve istekler için rica ifadeleri kullanır, yiyecek siparişi verir. | 8 | Çeşitli yer, ev eşyaları ve giysi adlarını kullanır. |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Temel tanışma ifadeleri, temel kişisel bilgiler, sahip olunan eşyalar ve aile bilgileri, günlük rutin etkinlikler ve hobiler, |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Temel Tanışma İfadeleri | | | 2 | Temel Kişisel Bilgiler | | | 3 | Sahip Olunan Eşyalar ve Aile Bilgileri | | | 4 | Alışveriş ve Zamanla İlgili Yaygın Kullanılan İfadeler | | | 5 | Günlük Rutin Etkinlikler ve Hobiler | | | 6 | Belirli Kişisel Önemli Gün ve Tarihler | | | 7 | Genel Geçer ve Günlük Etkinliklerde Sıklık ve Zaman Zarflarıyla İfade Etme | | | 8 | Arasınav | | | 9 | Sevilen-Sevilmeyen Etkinlikler, Rica İfadeleri | | | 10 | Yiyecek ve İçecekler, Öğünler, Çeşitli Miktar İfadeleri | | | 11 | Yer Adları, Evin Bölümleri, Ev Eşyaları, Giysiler | | | 12 | Miktar Soruları, Alışveriş Dili | | | 13 | Geçmiş Zaman İfade ve Yapıları | | | 14 | Basit Anekdotlar ve Geçmiş Zaman Etkinlikleri | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Coursebook, Cambridge University Press, Great Britain.
Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Workbook, Cambridge University Press, Great Britain.
Murphy, R. 2006; Essential Grammar in Use (Elementary), Cambridge University Press, Great Britain. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 4 | 4 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ÖÇ2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 4 | ÖÇ3 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 5 | 5 | ÖÇ4 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 4 | 5 | ÖÇ5 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 5 | ÖÇ6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 5 | ÖÇ7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 5 | 4 | ÖÇ8 | 1 | 1 | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | 3 | 5 | 4 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|