BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
M104B2Yabancı Dil IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Bu dersin amacı öğrencilerin temel düzeyde dil becerilerini geliştirmektir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör. Muhammed ATMACA
Öğrenme Çıktıları
1Dikkatli ve açıkça yöneltilen soru ve yönergeleri yorumlar.c
2Gazete, dergi ve afişlerde yer alan kişilere ve yaşadıkları yerlere ait bilgileri ayırt eder.
3Yönler, zaman, tarih, planlar gibi belirli sözcük grupları ve çok kısa cümleler kullanarak kendi ve ailesi ile ilgili konuşur.
4Hoşlandığı, hoşlanmadığı şeyler, günlük eylemleri, kabiliyetleri v.b. konularda konuşur.
5Ad, soyad, uyruk gibi kişisel bilgiler vererek form doldurur.
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Bu derste öğrencilere konuştuğu kişilerin yavaş ve anlaşılır bir şekilde konuşması ve yardıma hazır olması halinde basit düzeyde iletişim kurma; kendini ya da başkalarını tanıtma, bu bağlamda, nerede oturduğu, kimleri tanıdığı, sahip oldukları ve benzeri temel sorular yoluyla iletişim kurma; somut gereksinimlerini karşılayabilmek için bilinen, günlük ifadeleri ve çok temel deyimleri tanıma ve kullanma becerileri kazandırılır.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Geniş zamanın olumlu kullanımı
2Günlük rutinleri aktarabilme
3Geniş zamanın olumsuz ve soru hallerinin kullanımı, kısa cevap formu
4Boş zaman aktivitelerini aktarabilme, karşısındakine sorabilme
5Özel günler, aylar, tarihler
6Öneride bulunabilme
7Sıklık zarfları
8Arasınav
9Özne ve nesne adılları
10Geniş zamanda yazılmış basit düzeyde kısa metinleri yorumlayabilme
11Hoşlandığı ve hoşlanmadığı şeyleri
12Aktiviteleri aktarabilme, karşısındakine sorabilme
13Rica ve ikram kalıpları
14There is/ there are kalıbı ve some, any, a, an kullanımı
15Odasını, evini, yaşadığı çevreyi tarif edebilme, sipariş verebilme
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
ENGLISH FOR LIFE
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma919
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma10110
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma10110
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6
ÖÇ1123111
ÖÇ2123222
ÖÇ3123333
ÖÇ4133111
ÖÇ5135222
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek