Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | AYA104B | Yabancı Dil II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin temel düzeyde hikayeleri, başından geçen olayları, haberleri ve deneyimleri İngilizce olarak ifade etme becerilerini geliştirmektir. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Dr.Öğr.Üyesi Sinan KUL |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Tatil ve boş zaman etkinlikleri hakkında tartışma yapar | 2 | Nesne ve insanlar arasında çeşitli yönlerden karşılaştırmalar yapar | 3 | Şimdiki zamanda ifadeler kullanır | 4 | Farklı etkinlikler ve kişisel özellikler konusunda bilgi alışverişinde bulunur | 5 | Mevsimler, hava şartları ve hastalıklarla ilgili diyaloglar kurar |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Temel gramer yapıları ile ilgili konu anlatımları ve öğrencilerin bu konularla alakalı okuma, anlama ve yazma becerilerini geliştirecek alıştırmalar |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Film ve Müzik Türleri, Geçmiş Zamanda Olumsuz ve Soru Cümleleri | | | 2 | Haberler ve Hayat Hikâyeleri | | | 3 | Belirli-Belirsiz Tanıtıcılar, Tatil Etkinlikleri | | | 4 | Sıfatlar ve Yer Betimleme, Karşılaştırmalar | | | 5 | Şimdiki Zaman ve Ulaşım | | | 6 | Kapalı-Açık Mekân Etkinlikleri, Zarflar | | | 7 | Sağlık, Kişisel Görünüm ve Özellikler | | | 8 | ARA SINAV | | | 9 | Hastalıklar, Mevsimler, Hava Durumu | | | 10 | Gelecek Zaman ve Geleceğe Yönelik Planlar | | | 11 | Yönler, Fiil Yapıları, Bazı Modal Yardımcı Fiiller | | | 12 | Bazı Modal Yardımcı Fiiller | | | 13 | Büyük-Küçük Sayılar, En Üstünlük İfadeleri | | | 14 | Present Perfect Zaman Yapısı, Deneyimler, Havaalanı İfadeleri | | | 15 | Telefon Görüşmeleri | | | 16 | FİNAL SINAVI | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Simon Le Maistre, Lewis Carina, Language To Go, Essex: Pearson Education Limited, 2002.
Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig, Paul Seligson, New English File Elementary-Student’s Book, Oxford University Press, 2004. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Uygulama/Pratik | 0 | 0 | 0 |
Soru-Yanıt | 0 | 0 | 0 |
Alan Çalışması | 0 | 0 | 0 |
Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 7 | 7 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 8 | 8 |
Ev Ödevi | 0 | 0 | 0 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|