Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ORG407 | İyi Tarım Uygulamaları | Zorunlu | 4 | 7 | 5 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
İyi tarım uygulamaları hakkında bilgi sahibi olmak. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Yrd. Doç. Dr. Volkan GÜL |
Öğrenme Çıktıları |
1 | İyi tarım uygulamalarının kapsamını öğrenmek, iyi tarım uygulamaları ile geleneksel tarım arasındaki farkları öğrenmek. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
|
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | İyi tarım uygulamaları nedir? | | | 2 | İyi tarım uygulamaları nedir? | | | 3 | Çevre üzerindeki etkileri | | | 4 | Bölgesel iyi tarım uygulamaları | | | 5 | Bölgesel iyi tarım uygulamaları | | | 6 | Erken uyarı sistemleri | | | 7 | Erken uyarı sitemleri ve örnek bahçe gezilmesi | | | 8 | Ara sınav | | | 9 | Ödev | | | 10 | İyi tarım uygulamaları kapsamında neler yapılabilir? | | | 11 | İyi tarım uygulamaları kapsamında neler yapılabilir? | | | 12 | Bölgemizde iyi tarım uygulamaları | | | 13 | Normal tarımdan farkları | | | 14 | Değerlendirme | | | 15 | FİNAL SINAVI | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
İyi Tarım Uygulamaları El Kitabı, Ayça Aksoy, Buket Bahar Dıvrak, Ercan Sütlü, Doğal Hayatı Koruma Vakfı, 2015
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 80 | Ev Ödevi | 1 | 20 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 2 | 2 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Soru-Yanıt | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 13 | 3 | 39 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 |
Ev Ödevi | 1 | 12 | 12 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|