BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SOS105BYabancı Dil IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Bu ders ile öğrencilerin; lisans seviyesi için A1 düzeyinde İngilizcede temel dilbilgisine sahip olmaları, dinlediklerini anlamaları, karşılıklı konuşabilmeleri, okuduklarını anlamaları, kendilerini yazıyla ifade edebilmeleri amaçlanmaktadır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
GÖREVLENDİRME
Öğrenme Çıktıları
1Öğrencilerin, geniş zamanlı tekil veya çoğul isimlere soru sorup cümle kurabilmeli
2Şimdiki zamanlı tekil veya çoğul isimlere soru sorup cümle kurabilmeli
3Geniş zamanlı bir parçayı anlayıp soruları yanıtlayabilmeli
4Şimdiki zamanlı bir parçayı anlayıp soruları yanıtlayabilmeli
5Geniş ve şimdiki zamanlı okuduğu parçayı anlayabilir, soruları cevaplayabilmeleri ve kendisi hikaye yazabilmeli
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Dersin İçeriği
Simple Present Tense, Present Continuous Tense, Past Simple Tense, have to/don’t have to, Countable and Uncountable Nouns, Comparatives and Superlatives.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Greetings, “be”, possessive adj., have/has got, colours, vocab: furniture, there is/are, prepositions, verbs, imperatives, adverbs of frequency, can, object pronouns.
2Present Simple, hobbies and interests.
3Like+-ing, present simple (questions and short answers, writing.
4Present Continuos, Present Simple vs. Present Cont. Tense.
5Housework vocabulary, everyday English, revision.
6Past Simple: be, was/were born.
7Past Simple: regular verbs, vocabulary: multi-word verbs, memory words.
8Ara sınav.
9Past simple: regular and irregular verbs, past time expressions, vocabulary: sports, everyday english.
10Revision, have to/don’t have to.
11Vocabulary: jobs, work and money.
12Vocabulary: Food and drink, Countable and uncountable nouns, a/an, some, much/many.
13Some and any, everyday English, revision.
14Comparatives and superlatives, vocabulary: language learning.
15Revision.
16Dönem sonu sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
-YokPuchta, H. and Stranks J. 2010, English in Mind (Second Edition) Student’s Book 1, Cambridge University Press.Puchta, H. and Stranks J. 2010, English in Mind (Second Edition) Workbook 1, Cambridge University Press.Kandiller, B. and Velioğlu, A (eds). 1995, Reader at Work 1. Hacettepe Üniversitesi Yay., Ankara.O’Shea, Stella (ed.) and others, 2009, Cambridge Learner’s Dictionary, English-Turkish, Cambridge University Press.Collins, Anne. Island for Sale (Level 1). Penguin Readers.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
İngilizce
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14342
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)73
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16
ÖÇ11111111211112111
ÖÇ21111111211112111
ÖÇ31111111211112111
ÖÇ41111111211112111
ÖÇ51111111211112111
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek