BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SOS105Yabancı Dil IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Bu ders ile öğrencilerin; lisans seviyesi için A1 düzeyinde İngilizcede temel dilbilgisine sahip olmaları, dinlediklerini anlamaları, karşılıklı konuşabilmeleri, okuduklarını anlamaları, kendilerini yazıyla ifade edebilmeleri amaçlanmaktadır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Görevlendirme
Öğrenme Çıktıları
1Öğrencilerin, geniş zamanlı tekil veya çoğul isimlere soru sorup cümle kurabilmeli
2
3
4
5
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Simple Present Tense, Present Continuous Tense, Past Simple Tense, have to/don’t have to, Countable and Uncountable Nouns, Comparatives and Superlatives.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Greetings, “be”, possessive adj., have/has got, colours, vocab: furniture, there is/are, prepositions, verbs, imperatives, adverbs of frequency, can, object pronouns.
2Present Simple, hobbies and interests.
3Present Simple, hobbies and interests.
4Like+-ing, present simple (questions and short answers, writing.
5Like+-ing, present simple (questions and short answers, writing.
6Present Continuos, Present Simple vs. Present Cont. Tense.
7Present Continuos, Present Simple vs. Present Cont. Tense.
8ara sınav
9Housework vocabulary, everyday English, revision.
10Housework vocabulary, everyday English, revision.
11Past Simple: be, was/were born.
12Past Simple: be, was/were born.
13Past Simple: regular verbs, vocabulary: multi-word verbs, memory words.
14Past Simple: regular verbs, vocabulary: multi-word verbs, memory words.
15Past simple: regular and irregular verbs, past time expressions, vocabulary: sports, everyday english.
16final
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Puchta, H. and Stranks J. 2010, English in Mind (Second Edition) Student’s Book 1, Cambridge University Press.Puchta, H. and Stranks J. 2010, English in Mind (Second Edition) Workbook 1, Cambridge University Press.Kandiller, B. and Velioğlu, A (eds). 1995, Reader at Work 1. Hacettepe Üniversitesi Yay., Ankara.O’Shea, Stella (ed.) and others, 2009, Cambridge Learner’s Dictionary, English-Turkish, Cambridge University Press.Collins, Anne. Island for Sale (Level 1). Penguin Readers
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
İngilizce
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav13030
Final Sınavı13030
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16
ÖÇ13334445555555555
ÖÇ25555555555555553
ÖÇ3                
ÖÇ4                
ÖÇ5                
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek