|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | SOS105 | Yabancı Dil I | Zorunlu | 1 | 1 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | Bu ders ile öğrencilerin; lisans seviyesi için A1 düzeyinde İngilizcede temel dilbilgisine sahip olmaları, dinlediklerini anlamaları, karşılıklı konuşabilmeleri, okuduklarını anlamaları, kendilerini yazıyla ifade edebilmeleri amaçlanmaktadır. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Görevlendirme | Öğrenme Çıktıları | 1 | Öğrencilerin, geniş zamanlı tekil veya çoğul isimlere soru sorup cümle kurabilmeli | 2 | | 3 | | 4 | | 5 | |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Simple Present Tense, Present Continuous Tense, Past Simple Tense, have to/don’t have to, Countable and Uncountable Nouns, Comparatives and Superlatives. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Greetings, “be”, possessive adj., have/has got, colours, vocab: furniture, there is/are, prepositions, verbs, imperatives, adverbs of frequency, can, object pronouns. | | | 2 | Present Simple, hobbies and interests. | | | 3 | Present Simple, hobbies and interests. | | | 4 | Like+-ing, present simple (questions and short answers, writing. | | | 5 | Like+-ing, present simple (questions and short answers, writing. | | | 6 | Present Continuos, Present Simple vs. Present Cont. Tense. | | | 7 | Present Continuos, Present Simple vs. Present Cont. Tense. | | | 8 | ara sınav | | | 9 | Housework vocabulary, everyday English, revision. | | | 10 | Housework vocabulary, everyday English, revision. | | | 11 | Past Simple: be, was/were born. | | | 12 | Past Simple: be, was/were born. | | | 13 | Past Simple: regular verbs, vocabulary: multi-word verbs, memory words. | | | 14 | Past Simple: regular verbs, vocabulary: multi-word verbs, memory words. | | | 15 | Past simple: regular and irregular verbs, past time expressions, vocabulary: sports, everyday english. | | | 16 | final | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Puchta, H. and Stranks J. 2010, English in Mind (Second Edition) Student’s Book 1, Cambridge University Press.Puchta, H. and Stranks J. 2010, English in Mind (Second Edition) Workbook 1, Cambridge University Press.Kandiller, B. and Velioğlu, A (eds). 1995, Reader at Work 1. Hacettepe Üniversitesi Yay., Ankara.O’Shea, Stella (ed.) and others, 2009, Cambridge Learner’s Dictionary, English-Turkish, Cambridge University Press.Collins, Anne. Island for Sale (Level 1). Penguin Readers | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 30 | 30 | Final Sınavı | 1 | 30 | 30 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ÖÇ2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | ÖÇ3 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ4 | | | | | | | | | | | | | | | | | ÖÇ5 | | | | | | | | | | | | | | | | |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
|
|