BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SY105Yabancı Dil IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilere temel gramer yapılarını ilgili konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek ve belirli bir düzeyde İngilizce okuma- anlama- yazma becerilerini geliştirmek.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Okt. Sertakul DURĞUT
Öğrenme Çıktıları
1Anahtar kelimeler yardımı ile verilen zamanları ayırt etme ve kullanabilme
2Farklı zamanlarda olumlu- olumsuz ve soru cümleleri oluşturabilme
3Cümledeki karışık ögeleri İngilizce cümle yapısına göre doğru sıralayabilme
4Temel konularda diyaloglar oluşturabilme
5Yeni kelimeler öğrenebilme
6Artan kelime bilgisi ile cümle, paragraf ve metin düzeyinde okuduğunu anlayabilme
7İlgili konularda verilen kalıpların yardımıyla paragraf ve metin düzeyinde yazma becerilerinin geliştirebilme
Öğrenim Türü
İkinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Temel gramer yapıları ile ilgili konu anlatımları ve öğrencilerin bu konularla alakalı okuma, anlama ve yazma becerilerini geliştirecek alıştırmalar
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Zamirler
2Emir Cümleleri, İngilizce Cümlelerde Öğe Dizilişi
3To be - olmak
4There is / There are-Have got / Has Got
5İsimler-Sayılabilen / Sayılamayan-Tekil ve Çoğul
6Nicelik sıfatları-Some / any / much / many / little / a little / few / a few
7Nicelik Sıfatları-Lots of / a lot of / several / a bit / how many? / how much?
8Geniş Zaman- ARA SINAV
9Geniş Zaman-Sıklık Zarfları
10Şimdiki Zaman
11Geniş zaman ve Şimdiki Zaman’ın karşılaştırılmalı incelenmesi
12Geçmiş zaman-To be - olmak
13Geçmiş zaman-To do - yapmak
14İşlenen zamanların tekrarı
15FİNAL SINAVI
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI, Yılmaz YAZICİ More Main Points, Serpil DAÇE
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14114
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma177
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma188
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15
ÖÇ15555555  555555
ÖÇ25555555  455555
ÖÇ35555455  555555
ÖÇ45355555  555555
ÖÇ55555555  555555
ÖÇ64555555  555555
ÖÇ75555555  555455
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek