BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SY106BYabancı Dil IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Öğrencinin temel dil becerilerini okuma, yazma, dinleme ve konuşma yoluyla geliştirmek.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Okt. Sertakul DURĞUT
Öğrenme Çıktıları
1Öğrenciler basit günlük diyalogları gerçekleştirebilecekler.
2Öğrenciler basit yapılar ve kelime bilgisiyle günlük konular hakkında konuşabilecekler
3Öğrenciler kısa, basit yabancı dil metinlerinin ana fikrini anlayabilecekler.
4Öğrenciler otantik metinleri (örn. formlar, talimatlar, broşürler, ilanlar) anlayabilecekler.
5Öğrenciler sözlük yardımıyla kartpostallar ve kişisel mektuplar yazabilecek ve bunları cevaplayabilecekler.
Öğrenim Türü
İkinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Dersin içeriğini; geniş zaman-şimdiki zaman- geçmiş zaman tekrarı, past continuous tense, when-while, future tense, present perfect tense, past perfect tense, can, could, may, might, be able to, will,should, had better, must, have to, would, used to, as…as, so…as, the same as, different from, if cümleleri konuları oluşturmaktadır.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Geniş Zaman, Şimdiki Zaman ve Geçmiş Zaman ünitelerinin tekrarı
2Past Continuous Tense-Şimdiki zamanın Hikayesi
3When / while -Past Cont. vs Simple Past
4Future Tense-Will / be going to
5Future Tense-will vs going to
6Present Perfect Tense-Yakın Geçmiş zaman
7Yakın Geçmiş Zaman ve Geçmiş Zaman konularının karşılaştırmalı olarak incelenmesi
8Past Perfect Tense-Mişli Geçmiş Zaman- ARA SINAV
9Past Perfect Tense ile Simple Past Tense konularının karşılaştırmalı incelenmesi
10Kipler-Can / could / may / might / be able to / will
11Kipler-Should / had beter / must / have to / would / used to
12Sıfat ve zarflarla karşılaştırmalar
13Karşılaştırmalar-As….as-So….as-The same as-Different from
14Şart Kipi-If cümleleri-Tip 0,1 ve 2
15FİNAL SINAVI
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI, Yılmaz YAZICİ More Main Points, Serpil DAÇE
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma14114
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma177
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma188
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15
ÖÇ13              
ÖÇ23              
ÖÇ33              
ÖÇ43              
ÖÇ53              
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek