|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | EM104 | Yabancı Dil II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | Öğrencilerin temel düzeyde hikayeleri, başından geçen olayları, haberleri ve deneyimleri İngilizce olarak ifade etme becerilerini geliştirmektir. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Öğr. Gör. Ömer YAĞIZEL | Öğrenme Çıktıları | 1 | Çeşitli olay ve haberler hakkında yazılı ve görsel materyali anlar. | 2 | Tatil ve boş zaman etkinlikleri hakkında tartışma yapar. | 3 | Nesne ve insanlar arasında çeşitli yönlerden karşılaştırmalar yapar. | 4 | Şimdiki zamanla ifade edilen etkinlikleri kullanır. | 5 | Farklı etkinlikler ve kişisel özellikler konusunda bilgi alışverişinde bulunur. | 6 | Film ve müzik türleri hakkında tercih ve düşüncelerini ifade eder. | 7 | Mevsimler, hava şartları ve hastalıklarla ilgili diyaloglar kurar. | 8 | "Yerler arasında karşılaştırmalar yapar. " |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Film ve müzik türleri, geçmiş zamanda olumsuz ve soru cümleleri, belirli-belirsiz tanıtıcılar, sıfatlar ve yer betimleme, karşılaştırmalar, şimdiki zaman, zarflar, hastalıklar, mevsimler, hava durumu, gelecek zaman ve geleceğe yönelik planlar, yönler, fiil yapıları, bazı modal yardımcı fiiller, büyük-küçük sayılar, en üstünlük ifadeleri, Present Perfect zaman yapısı, deneyimler, telefon görüşmeleri. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Film ve Müzik Türleri, Geçmiş Zamanda Olumsuz ve Soru Cümleleri
| | | 2 | Haberler ve Hayat Hikâyeleri
| | | 3 | Belirli-Belirsiz Tanıtıcılar, Tatil Etkinlikleri
| | | 4 | Sıfatlar ve Yer Betimleme, Karşılaştırmalar
| | | 5 | Şimdiki Zaman, Ulaşım
| | | 6 | Kapalı-Açık Mekân Etkinlikleri, Zarflar
| | | 7 | Sağlık, Kişisel Görünüm ve Özellikler
| | | 8 | Arasınav
| | | 9 | Hastalıklar, Mevsimler, Hava Durumu
| | | 10 | Gelecek Zaman ve Geleceğe Yönelik Planlar
| | | 11 | Yönler, Fiil Yapıları, Bazı Modal Yardımcı Fiiller
| | | 12 | Büyük-Küçük Sayılar, En Üstünlük İfadeleri
| | | 13 | Present Perfect Zaman Yapısı, Deneyimler, Havaalanı İfadeleri
| | | 14 | Telefon Görüşmeleri
| | | 15 | Genel Değerlendirme
| | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Coursebook, Cambridge University Press, Great Britain
Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Workbook, Cambridge University Press, Great Britain.
Murphy, R. 2006; Essential Grammar in Use (Elementary), Cambridge University Press, Great Britain. | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 2 | 2 | Final Sınavı | 1 | 2 | 2 | Derse Katılım | 14 | 2 | 28 | Bireysel Çalışma | 12 | 1,5 | 18 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 5 | 5 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | | | | | | | 2 | 2 | ÖÇ2 | | | | | | | 2 | 2 | ÖÇ3 | | | | | | | 2 | 2 | ÖÇ4 | | | | | | | 2 | 2 | ÖÇ5 | | | | | | | 2 | 2 | ÖÇ6 | | | | | | | 2 | 2 | ÖÇ7 | | | | | | | 2 | 2 | ÖÇ8 | | | | | | | 2 | 2 |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
|
|