BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
EM104BYabancı Dil IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilerin temel düzeyde hikayeleri, başından geçen olayları, haberleri ve deneyimleri İngilizce olarak ifade etme becerilerini geliştirmektir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör. Ömer YAĞIZEL
Öğrenme Çıktıları
1Çeşitli olay ve haberler hakkında yazılı ve görsel materyali anlar.
2Tatil ve boş zaman etkinlikleri hakkında tartışma yapar.
3Nesne ve insanlar arasında çeşitli yönlerden karşılaştırmalar yapar.
4Şimdiki zamanla ifade edilen etkinlikleri kullanır.
5Farklı etkinlikler ve kişisel özellikler konusunda bilgi alışverişinde bulunur.
6Film ve müzik türleri hakkında tercih ve düşüncelerini ifade eder.
7Mevsimler, hava şartları ve hastalıklarla ilgili diyaloglar kurar.
8"Yerler arasında karşılaştırmalar yapar. "
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Film ve müzik türleri, geçmiş zamanda olumsuz ve soru cümleleri, belirli-belirsiz tanıtıcılar, sıfatlar ve yer betimleme, karşılaştırmalar, şimdiki zaman, zarflar, hastalıklar, mevsimler, hava durumu, gelecek zaman ve geleceğe yönelik planlar, yönler, fiil yapıları, bazı modal yardımcı fiiller, büyük-küçük sayılar, en üstünlük ifadeleri, Present Perfect zaman yapısı, deneyimler, telefon görüşmeleri.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Film ve Müzik Türleri, Geçmiş Zamanda Olumsuz ve Soru Cümleleri
2Haberler ve Hayat Hikâyeleri
3Belirli-Belirsiz Tanıtıcılar, Tatil Etkinlikleri
4Sıfatlar ve Yer Betimleme, Karşılaştırmalar
5Şimdiki Zaman, Ulaşım
6Kapalı-Açık Mekân Etkinlikleri, Zarflar
7Sağlık, Kişisel Görünüm ve Özellikler
8Arasınav
9Hastalıklar, Mevsimler, Hava Durumu
10Gelecek Zaman ve Geleceğe Yönelik Planlar
11Yönler, Fiil Yapıları, Bazı Modal Yardımcı Fiiller
12Büyük-Küçük Sayılar, En Üstünlük İfadeleri
13Present Perfect Zaman Yapısı, Deneyimler, Havaalanı İfadeleri
14Telefon Görüşmeleri
15Genel Değerlendirme
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Coursebook, Cambridge University Press, Great Britain Redston, C. 2006; Face to Face Elementary Workbook, Cambridge University Press, Great Britain. Murphy, R. 2006; Essential Grammar in Use (Elementary), Cambridge University Press, Great Britain.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav122
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Bireysel Çalışma121,518
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma155
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma155
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8
ÖÇ1      22
ÖÇ2      22
ÖÇ3      22
ÖÇ4      22
ÖÇ5      22
ÖÇ6      22
ÖÇ7      22
ÖÇ8      22
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek