|
Ders Öğretim PlanıDersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ANT106 | Yabancı Dil II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
| Dersin Seviyesi | Lisans | Dersin Amacı | CEF (Common European Frame ) doğrultusunda öğrencileri A2 seviyesine getirmek. | Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri | Okt. SERTAKUL DURĞUT | Öğrenme Çıktıları | 1 | Dinleme becerisi doğrultusunda çok yaygın kullanılan kelimeleri fark edebilmek, alışveriş, basit mesaj ve uyarıları anlayabilme | 2 | Okuma becerisi doğrultusunda kısa ve basit parçaları okuyabilme, günlük materyallerden tahmin edilebilir spesifik bilgiler bulabilme, reklam, zaman cetveli ve çok kısa kişisel mekutupları anlayabilmek. | 3 | Konuşma becerisi doğrultusunda basit kurulmuş cümlelerle kendini tanıtmak. Çok belirgin konular üzerinde sorulan kolay sorulara cevap verebilmek. Eğitim, meslek ve kişisel bilgiler hakkında basit cümleler kurabilmek |
| Öğrenim Türü | Birinci Öğretim | Dersin Ön Koşulu Olan Dersler | Yok | Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar | Yok | Dersin İçeriği | Kelime Bilgisi, Gramer, Okuma, Dinleme, Yazma. | Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği | |
1 | Lesson 41-42-43-44 Sıfatlar, renkler Have / has got pozitif-negatif cümleler Email ve mektupla haber verme Hikaye: That’s Life Blm 6 | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme (Sayfa 41-44) | | 2 | Lesson 45-46-47-48 Parts of the body, articles Have / has got soru formları Hastalıkları tanımlama Nesneleri sorma (Have you got..) | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.45-48) | | 3 | Lesson 49-50-51-52 Aktiviteler Kabiliyet can / can’t İş görüşmesi Hikaye: That’s Life Blm.7 | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.45-48) | | 4 | Lesson 49-50-51-52 Aktiviteler Kabiliyet can / can’t İş görüşmesi Hikaye: That’s Life Blm.7 | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.49-52) | | 5 | Lesson 53-54-55-56 Parts of a house there is / there are cümle ve sorular Evi tanımlama Yer sorma | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.53-56) | | 6 | Lesson 61-62 Ulaşım Şimdiki zaman soru formları | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (sf.57-60)
| | 7 | Lesson 61-62 Ulaşım Şimdiki zaman soru formları | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.61-62) | | 8 | Ara sınav | | | 9 | Lesson 65-66 Yerler Geçmiş zaman ‘to be’ cümleleri
| Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.65-66) | | 10 | Lesson 67-68-69-70 Birinin nerede olduğunu sorma (was/were) Hikaye: That’s Life Blm 9 Acil servisler Geçmiş zaman düzenli fiiler | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.67-70) | | 11 | Lesson 71-72-73 Gazete makalesi Günler, Yılın ayları Düzensiz fiiler | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.71-73)
| | 12 | Lesson 74-75-76 Geçmiş zaman negatif cümleler Geçmiş hakkında dinleme Hikaye: That’s Life Blm 10 | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.74-76) | | 13 | Lesson 77-78 Hafta sonu aktiviteleri Geçmiş zaman soru formları | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma (Sf.77-78)
| | 14 | Lesson 79-80 Geçen hafta sonu hakkında konuşma Diyalog oluşturma | Sunum, okuma, alıştırma, dinleme, konuşma | | 15 | Final Sınavı | | | 16 | | | |
| Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar | Ders Kitabı: Hatchinson, Tom. (2007). English for Life. Oxford University Press Yardımcı Materyaller Hatchinson, Tom (2007). English for Life. Oxford University Press Ege Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu Kaynak Merkezi | Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları | | Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | İngilizce | Staj Durumu | Yok |
| İş Yükü Hesaplaması | |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 | Final Sınavı | 1 | 1 | 1 | Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 | Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 | |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi | ÖÇ1 | 4 | | | 4 | | | 5 | | | 5 | | ÖÇ2 | | 4 | | | 5 | | | 5 | | | 5 | ÖÇ3 | | | 4 | | | 4 | | | 5 | | |
| * Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|
|
|