BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
TL106BYabancı Dil IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrencinin İngilizce konuşma ve anlama yetisini sağlama
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör. Sertakul TURGUT
Öğrenme Çıktıları
1Öğrenciler basit günlük diyalogları gerçekleştirebilecekler.
2Öğrenciler basit yapılar ve kelime bilgisiyle günlük konular hakkında konuşabilecekler
3Öğrenciler kısa, basit yabancı dil metinlerinin ana fikrini anlayabilecekler
4Öğrenciler İngilizce diyalogları çözümleyebilecekler
5İngilizce yazılı ve sözlü iletişim kurabilecekler
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Öğrencinin İngilizce konuşması ve konuşulanları anlaması için teorik ve uygulamalı eğitim
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Geçmiş Zaman, olumsuzlar ve “ago” yapısı
2Geçmiş Zaman ifadeleri: on + gün/haftanın günleri ve günün bölümleri in + günün belirli zaman dilimleri /ay /mevsimler /yıl /yüzyıl at + saatler
3Yiyecek ve içecek Sayılabilen ve sayılamayan isimler
4“Severim” ve “İsterim” yapıları: I like and I’d like ve soru halleri some/any, much/many kullanımları
5Nazik rica ve isteklerde bulunma Can/Could I . . . ?or Can/Could you . . . ? yapıları
6“have got” ve “have” yapılarının kullanımı
7Enlik bildiren sıfatlar
8Ara Sınav
9Şehir ve ülkelerle ilgili kelimeler
10Yer-yön tarifleri,İnsan tasfiri
11Şimdiki (sürekli) Zaman, Kimin? (Whose is it?) sorusu ve iyelik zamirleri
12Kıyafet mağazasında alışveriş diyalogları Gelecek planları
13“going to” yapısının kesinlik bildiren ikinci kullanımı going to ile it, you, I, vb. kullanımı Neden? Sorusuna (Why.. . ?) cevap olarak mastar kullanımı (Why and When?) kullanımı “Hava nasıl?” (What is the weather like?) sorusu
14Sıra zarflarının (first. then, next, after that, finally). ve Neden ve Ne zaman soru kelimelerinin Teklif ve önerilerde bulunma İyi hava ile ilgili aktiviteler (go for a walk, play tennis, gardening, vb.)
15Gene tekrar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
First Touch: Grammar Course book For Universities, Murathan Yayınevi, Trabzon English Grammar Inside and Out, ELS Yayıncılık, Second Edition, Istanbul English With Us: An Integrated Course book, Ataturk University School of Foreign Languages, Erzurum
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı122
Derse Katılım14228
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma7214
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma7214
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)59
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18
ÖÇ1122121111111212121
ÖÇ2212222122111111111
ÖÇ3111112111111121221
ÖÇ4221122112211111112
ÖÇ5111211212211222211
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek