Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | SHK202B2 | Etkili İletişim Teknikleri | Zorunlu | 2 | 4 | 4 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Etkili iletişim sağlanmasında öğrenciyi bilgilendirmek |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Yunus YÜCEL |
Öğrenme Çıktıları |
1 | İletişimde algının rolünü tanımlayabilecek | 2 | İletişim ve iletişim biçimlerini tanımlayabilecek | 3 | Sözel iletişim kavramını tanımlayabilecek | 4 | Konuşmada toplumsal cinsiyet farklılıkları ve etkili iletişim kavramlarını açıklayabilecek | 5 | İknaya direnme kavramını tanımlayabilecek |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
İletişim kavramı, etkili iletişim, doğru anlamak, doğru anlatma, iletişimde kalite , ikna edici konuşma |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | İletişim Kavramı ve Tanımı | | | 2 | Etkili İletişim ve Doğru Anlamak | | | 3 | Etkili İletişim ve Doğru Anlamak | | | 4 | Etkili İletişim ve Doğru Anlatma | | | 5 | Etkili İletişim ve Doğru Anlatma | | | 6 | Sanal İletişim | | | 7 | Etkili İletişim ve Toplumsal Cinsiyet | | | 8 | vize | | | 9 | Etkili İletişim ve Toplumsal Cinsiyet | | | 10 | İletişimde Kalite | | | 11 | İletişimde Kalite | | | 12 | Etkili İletişimde Konuşma ve Dinleme | | | 13 | Etkili İletişimde Konuşma ve Dinleme | | | 14 | Etkileme, Etkili İletişim ve İkna Edici Konuşma | | | 15 | Etkileme, Etkili İletişim ve İkna Edici Konuşma | | | 16 | Final sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Etkili İletişim Teknikleri Anadolu Üniversitesi Yayınları |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Uygulama/Pratik | 10 | 3 | 30 |
Soru-Yanıt | 14 | 2 | 28 |
Takım/Grup Çalışması | 8 | 3 | 24 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 3 | 3 | 1 | ÖÇ2 | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | 2 | 1 | 4 | 3 | 1 | ÖÇ3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 3 | 1 | 4 | 3 | 1 | ÖÇ4 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | ÖÇ5 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 3 | 2 | 1 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|