BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
SÇG202BUygulama IIZorunlu246
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, öğrencilerin, kaynaştırma eğitimi yapan kurumlarda uygulama yapabilmeleri, uygulamalar sırasında kaynaştırma öğretmenine asistanlık yapabilmeleri, kaynaştırma öğrencisinin özelliklerine yönelik etkili uygulamayı programlayabilmeleri, kaynaştırma öğrencisinin özelliklerine göre işlevsel materyal hazırlayabilmelerini ve kullanabilmelerini sağlamaktır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör. Tunahan FİLİZ- Öğr. Gör. Gülşah ŞEKER
Öğrenme Çıktıları
1Kaynaştırma ortamlarında uygulama yapmanın temel özelliklerini öğrenecek,
2Kaynaştırma öğretmeni ile etkili iletişim becerilerini kullanarak etkileşime geçecek,
3Kaynaştırma öğretmeni ile işbirliği içinde çalışmayı öğrenecek,
4Kaynaştırma öğrencisinin performans düzeyini belirleyecek değerlendirme formlarını hazırlayabilecek,
5Kaynaştırma öğrencisinin ihtiyacı olduğu alanları belirleyebilecek,
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Özel gereksinimi olan çocuklar için hazırlanan bireysel eğitim programını tanımak, BÖP e uygun hazırlanmış etkinlikleri uygulamak da öğretmenle iş birliği yapmak, Akademik gelişim etkinliğini planlamaya destek olmak, Akademik gelişim etkinliğini uygulamaya destek olmak, Bilişsel gelişim etkinliğini planlamaya destek olmak, Dil ve iletişim etkinlikleri planlamaya destek olmak, Dil ve iletişim gelişim etkinliğini uygulamaya destek olmak.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1ÖZEL GEREKSİNİMİ OLAN ÇOCUKLAR İÇİN HAZIRLANAN BİREYSEL EĞİTİM PROGRAMINI TANIMAK
2ÇOCUKLAR İÇİN HAZIRLANAN BİREYSEL ÖĞRETİM PROGRAMI ‘NI TANIMAK
3BEP' E UYGUN HAZIRLANMIŞ ETKİNLİKLERİ UYGULAMAK DA ÖĞRETMENLE İŞ BİRLİĞİ YAPMAK
4AKADEMİK GELİŞİM ETKİNLİĞİNİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
5AKADEMİK GELİŞİM ETKİNLİĞİNİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
6AKADEMİK GELİŞİM ETKİNLİĞİNİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
7BİLİŞSEL GELİŞİM ETKİNLİĞİNİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
8ARA SINAV
9BİLİŞSEL GELİŞİM ETKİNLİĞİNİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
10ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR İÇİN DİL VE İLETİŞİM ETKİNLİKLERİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
11ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR İÇİN DİL VE İLETİŞİM ETKİNLİKLERİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
12ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR İÇİN DİL VE İLETİŞİM ETKİNLİKLERİ PLANLAMAYA DESTEK OLMAK
13DİL VE İLETİŞİM GELİŞİM ETKİNLİĞİNİ UYGULAMAYA DESTEK OLMAK
14DİL VE İLETİŞİM GELİŞİM ETKİNLİĞİNİ UYGULAMAYA DESTEK OLMAK
15
16
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav14040
Final Sınavı14040
Derse Katılım14040
Gözlem14040
Bireysel Çalışma12020
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)180
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi
ÖÇ1
ÖÇ2
ÖÇ3
ÖÇ4
ÖÇ5
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek