BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
TE105B2Yabancı Dil IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilere temel gramer yapılarını ilgili konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek ve belirli bir düzeyde İngilizce okuma- anlama- yazma becerilerini geliştirmek
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
1 Verilen zamanları anahtar kelimeler yardımıyla ayırt edebilme ve kullanabilme
2 Farklı zaman dilimlerinde olumlu-olumsuz cümleler ve sorular oluşturabilme
3Karışık cümleyi bir cümle içerisinde İngilizce cümle yapısına göre yeniden sıralayabilme.
4Temel konularda diyaloglar kurabilmek.
5Yeni kelimeleri öğrenebilme.
6Okuma materyallerini cümle, paragraf ve metin düzeyinde artan kelime dağarcığı ile kavrayabilme.
7İlgili konularda verilen yapıların yardımı ile paragraf ve metin düzeyinde yazma becerisini geliştirebilmek
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Temel gramer yapıları ile ilgili konu anlatımları ve öğrencilerin bu konularla alakalı okuma, anlama ve yazma becerilerini geliştirecek alıştırmalar
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Zamirler
2Emir Cümleleri İngilizce Cümlelerde Öğe Dizilişi
3To be - olmak
4There is / There are Have got / Has Got
5İsimler Sayılabilen / Sayılamayan Tekil ve Çoğul
6Nicelik sıfatları Some / any / much / many / little / a litlle / few / a few
7Nicelik Sıfatları Lots of / a lot of / several / a bit / how many? / how much?
8Ara Sınav
9Geniş Zaman
10Geniş Zaman Sıklık Zarfları
11Şimdiki Zaman
12Geniş zaman ve Şimdiki Zaman’ın karşılaştırılmalı incelenmesi
13Geçmiş zaman To be - olmak
14Geçmiş zaman To do - yapmak
15İşlenen zamanların tekrarı
16Final Sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders Kitabı: English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI, Yılmaz YAZICİ Yardımcı Kitaplar: More Main Points, Serpil DAÇE
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14228
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma10220
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma10110
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15
ÖÇ1               
ÖÇ2 4             
ÖÇ3               
ÖÇ4  5            
ÖÇ5   33          
ÖÇ6               
ÖÇ7      5  2     
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek