BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
ÇGSTAJStajZorunlu245
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
"Staj çalışmaları ile öğrencinin yüksekokulda almış olduğu bilgi, beceri ve alışkanlıkları gerçek ortamda gözlemleme ve uygulama imkânı sağlamaktır. "
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör. Zeynep ÖKTAY
Öğrenme Çıktıları
1Derslerde öğrenilen konuların uygulamasını yapabilme .
2Çalışma hayatına uyum sağlayabilme.
3Teori ile uygulamayı birarada pekiştirebilme.
4Günlük problemlerle ilgili olarak yönetici ve çalışanlarla iletişim kurabilir.
5Çalışma disiplinini sağlayabilme.
6İş süreçlerindeki sorunlara çözüm önerileri getirebilme.
7İlgili insanlara nasıl davranacağını öğrenerek onlarla etkileşime geçebilir.
Öğrenim Türü
İkinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Öğrencinin derslerde gördüğü teorik bilgileri programı ile ilgili uygun görülen işletmelerde uygulaması.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1İş yerinin ve birimlerinin tanıtılması
2İş yerinin ve birimlerinin tanıtılması
3İşlerin nasıl yapıldığının bir gözlemci olarak takip edilmesi
4İşlerin nasıl yapıldığının bir gözlemci olarak takip edilmesi
5İş yerinde işleri yapmaya başlama ve çalışanlarla iletişim kurma
6İş yerinde işleri yapmaya başlama ve çalışanlarla iletişim kurma
7Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
8Ara Sınav
9Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
10Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
11Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
12Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
13Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
14Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
15Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
16Yarıyıl Sonu Sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
1.Atay M., Erken Çocukluk Döneminde Gelişim-I, Kök Yayıncılık, I. Baskı, Ankara, Ekim 2009.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Uygulama/Pratik1100
Rapor Hazırlama00
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Rapor1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri60
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri40
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Bireysel Çalışma304120
Rapor30130
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)150
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
ÖÇ1121212121212
ÖÇ2212121221221
ÖÇ3121212121212
ÖÇ4212121212121
ÖÇ5121212121212
ÖÇ6212121212121
ÖÇ7121212121212
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek