BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
AY106BYabancı Dil IIZorunlu122
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrencinin temel dil becerilerini okuma, yazma, dinleme ve konuşma yoluyla geliştirmek.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğr. Gör. Dr. Uğur UÇAR
Öğrenme Çıktıları
1Öğrenciler basit günlük diyalogları gerçekleştirebilecekler.
2Öğrenciler basit yapılar ve kelime bilgisiyle günlük konular hakkında konuşabilecekler.
3Öğrenciler kısa, basit yabancı dil metinlerinin ana fikrini anlayabilecekler
4Öğrenciler otantik metinleri (örn. formlar, talimatlar, broşürler, ilanlar) anlayabilecekler.
5Öğrenciler sözlük yardımıyla kartpostallar ve kişisel mektuplar yazabilecek ve bunları cevaplayabilecekler.
6Sözlü anlatım yoluyla kendini ifade eder.
Öğrenim Türü
İkinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Öğrencinin temel dil becerilerini okuma, yazma, dinleme ve konuşma yoluyla geliştirmek.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Geniş Zaman, Şimdiki Zaman ve Geçmiş Zaman ünitelerinin tekrarı
2Past Continuous Tense Şimdiki zamanın Hikayesi
3When / while Past Cont. vs Simple Past
4Future Tense Will / be going to
5Future Tense will vs going to
6Present Perfect Tense Yakın Geçmiş zaman
7Yakın Geçmiş Zaman ve Geçmiş Zaman konularının karşılaştırmalı olarak incelenmesi
8Ara Sınav
9Past Perfect Tense Mişli Geçmiş Zaman
10Past Perfect Tense ile Simple Past Tense konularının karşılaştırmalı incelenmesi
11Kipler Can / could / may / might / be able to / will
12Kipler Should / had beter / must / have to / would / used to
13Sıfat ve zarflarla karşılaştırmalar
14Karşılaştırmalar As….as So….as The same as Different from
15Şart Kipi If cümleleri Tip 0,1 ve 2
16Final Sınavı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders Kitabı: English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI, Yılmaz YAZICİ Yardımcı Kitaplar: More Main Points, Serpil DAÇE
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14228
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma166
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma11010
Okuma14114
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6
ÖÇ1      
ÖÇ2      
ÖÇ3      
ÖÇ4      
ÖÇ5      
ÖÇ6      
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek