Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | AY106B | Yabancı Dil II | Zorunlu | 1 | 2 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencinin temel dil becerilerini okuma, yazma, dinleme ve konuşma yoluyla geliştirmek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Muhammed ATMACA |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Öğrenciler basit günlük diyalogları gerçekleştirebilecekler. | 2 | Öğrenciler basit yapılar ve kelime bilgisiyle günlük konular hakkında konuşabilecekler. | 3 | Öğrenciler kısa, basit yabancı dil metinlerinin ana fikrini anlayabilecekler | 4 | Öğrenciler otantik metinleri (örn. formlar, talimatlar, broşürler, ilanlar) anlayabilecekler. | 5 | Öğrenciler sözlük yardımıyla kartpostallar ve kişisel mektuplar yazabilecek ve bunları cevaplayabilecekler. | 6 | Sözlü anlatım yoluyla kendini ifade eder. |
|
Öğrenim Türü |
İkinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Öğrencinin temel dil becerilerini okuma, yazma, dinleme ve konuşma yoluyla geliştirmek. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Geniş Zaman, Şimdiki Zaman ve Geçmiş Zaman ünitelerinin tekrarı | | | 2 | Past Continuous Tense
Şimdiki zamanın Hikayesi
| | | 3 | When / while
Past Cont. vs Simple Past
| | | 4 | Future Tense
Will / be going to
| | | 5 | Future Tense
will vs going to | | | 6 | Present Perfect Tense
Yakın Geçmiş zaman
| | | 7 | Yakın Geçmiş Zaman ve Geçmiş Zaman konularının karşılaştırmalı olarak incelenmesi | | | 8 | Ara Sınav | | | 9 | Past Perfect Tense
Mişli Geçmiş Zaman
| | | 10 | Past Perfect Tense ile Simple Past Tense konularının karşılaştırmalı incelenmesi | | | 11 | Kipler
Can / could / may / might / be able to / will
| | | 12 | Kipler
Should / had beter / must / have to / would / used to
| | | 13 | Sıfat ve zarflarla karşılaştırmalar | | | 14 | Karşılaştırmalar
As….as
So….as
The same as
Different from
| | | 15 | Şart Kipi
If cümleleri
Tip 0,1 ve 2
| | | 16 | Final Sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Ders Kitabı: English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI, Yılmaz YAZICİ
Yardımcı Kitaplar: More Main Points, Serpil DAÇE |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 14 | 1 | 14 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ2 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | ÖÇ3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | ÖÇ4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | ÖÇ5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | ÖÇ6 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
 |
|