Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | ÇGSTAJ | Staj | Zorunlu | 2 | 4 | 5 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
"Staj çalışmaları ile öğrencinin yüksekokulda almış olduğu bilgi, beceri ve alışkanlıkları gerçek ortamda gözlemleme ve uygulama imkânı sağlamaktır.
" |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Zeynep ÖKTAY |
Öğrenme Çıktıları |
1 | "Derslerde öğrenilen konuların uygulamasını yapabilm . | 2 | Çalışma hayatına uyum sağlayabilme | 3 | Teori ile uygulamayı birarada pekiştirebilme. | 4 | Günlük problemlerle ilgili olarak yönetici ve çalışanlarla iletişim kurabilir. | 5 | Çalışma disiplinini sağlayabilme. |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Öğrencinin derslerde gördüğü teorik bilgileri programı ile ilgili uygun görülen işletmelerde uygulaması. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | İş yerinin ve birimlerinin tanıtılması
| | | 2 | İş yerinin ve birimlerinin tanıtılması
| | | 3 | İşlerin nasıl yapıldığının bir gözlemci olarak takip edilmesi
| | | 4 | İşlerin nasıl yapıldığının bir gözlemci olarak takip edilmesi
| | | 5 | İş yerinde işleri yapmaya başlama ve çalışanlarla iletişim kurma
| | | 6 | İş yerinde işleri yapmaya başlama ve çalışanlarla iletişim kurma
| | | 7 | Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
| | | 8 | Ara Sınav
| | | 9 | Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
| | | 10 | Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
| | | 11 | Günlük iş hayatında karşılaşılan problemleri çözme uygulamaları
| | | 12 | Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
| | | 13 | Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
| | | 14 | Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
| | | 15 | Problem odaklı bir yöntemle iş yerindeki problemleri çözme uygulamaları
| | | 16 | Final Sınavı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
1.Atay M., Erken Çocukluk Döneminde Gelişim-I, Kök Yayıncılık, I. Baskı, Ankara, Ekim 2009. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Uygulama/Pratik | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Rapor | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 60 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 40 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Bireysel Çalışma | 30 | 4 | 120 |
Rapor | 30 | 1 | 30 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | ÖÇ2 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | ÖÇ3 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | ÖÇ4 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | ÖÇ5 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|