Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | AY105B2 | Yabancı Dil I | Zorunlu | 1 | 1 | 2 |
|
Dersin Seviyesi |
Ön Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilere temel gramer yapılarını ilgili konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek ve belirli bir düzeyde İngilizce okuma- anlama- yazma becerilerini geliştirmek. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Öğr. Gör. Sertakul TURGUT |
Öğrenme Çıktıları |
1 | Anahtar kelimeler yardımı ile verilen zamanları ayırt etme ve kullanabilme | 2 | Farklı zamanlarda olumlu- olumsuz ve soru cümleleri oluşturabilme | 3 | Cümledeki karışık ögeleri İngilizce cümle yapısına göre doğru sıralayabilme | 4 | Temel konularda diyaloglar oluşturabilme. | 5 | Yeni kelimeler öğrenebilme. | 6 | Artan kelime bilgisi ile cümle, paragraf ve metin düzeyinde okuduğunu anlayabilme. | 7 | İlgili konularda verilen kalıpların yardımıyla paragraf ve metin düzeyinde yazma becerilerinin geliştirebilme |
|
Öğrenim Türü |
Birinci Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Temel gramer yapıları ile ilgili konu anlatımları ve öğrencilerin bu konularla alakalı okuma, anlama ve yazma becerilerini geliştirecek alıştırmalar |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Zamirler | | | 2 | Emir Cümleleri İngilizce Cümlelerde Öğe Dizilişi | | | 3 | To be - olmak | | | 4 | There is / There are Have got / Has Got | | | 5 | İsimler Sayılabilen / Sayılamayan Tekil ve Çoğul | | | 6 | Nicelik sıfatları Some / any / much / many / little / a litlle / few / a few | | | 7 | Nicelik Sıfatları Lots of / a lot of / several / a bit / how many? / how much? | | | 8 | Ara Sınav | | | 9 | Geniş Zaman | | | 10 | Geniş Zaman Sıklık Zarfları | | | 11 | Şimdiki Zaman | | | 12 | Geniş zaman ve Şimdiki Zaman’ın karşılaştırılmalı incelenmesi | | | 13 | Geçmiş zaman To be - olmak | | | 14 | Geçmiş zaman To do - yapmak | | | 15 | İşlenen zamanların tekrarı | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI, Yılmaz YAZICİ Yardımcı Kitaplar: More Main Points, Serpil DAÇE |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | |
Ara Sınav | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | |
Final Sınavı | 1 | 100 | TOPLAM | 100 | Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 | Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 | TOPLAM | 100 |
| Dersin Sunulduğu Dil | | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 2 | 28 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 10 | 10 |
Okuma | 14 | 1 | 14 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ2 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ4 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ6 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ÖÇ7 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
|
|