BAYBURT ÜNİVERSİTESİ Bilgi Paketi / Ders Kataloğu

Anasayfa Bayburt Üniversitesi Hakkında Derece Programları Öğrenciler için genel bilgiler
Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
Y105B2Yabancı Dil IZorunlu112
Dersin Seviyesi
Ön Lisans
Dersin Amacı
Öğrencilere temel gramer yapılarını ilgili konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek ve belirli bir düzeyde İngilizce okuma- anlama- yazma becerilerini geliştirmek
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
-
Öğrenme Çıktıları
1.Anahtar kelimeler yardımı ile verilen zamanları ayırt etme ve kullanabilme
2Farklı zamanlarda olumlu- olumsuz ve soru cümleleri oluşturabilme
3.Cümledeki karışık ögeleri İngilizce cümle yapısına göre doğru sıralayabilme.
4Temel konularda diyaloglar oluşturabilme.
5Yeni kelimeler öğrenebilme.
6Artan kelime bilgisi ile cümle, paragraf ve metin düzeyinde okuduğunu anlayabilme.
7İlgili konularda verilen kalıpların yardımıyla paragraf ve metin düzeyinde yazma becerilerinin geliştirebilme
Öğrenim Türü
Birinci Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Temel gramer yapıları ile ilgili konu anlatımları ve öğrencilerin bu konularla alakalı okuma, anlama ve yazma becerilerini geliştirecek alıştırmalar
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
1Zamirler
2Emir Cümleleri İngilizce Cümlelerde Öğe Dizilişi
3To be - olmak
4There is / There are Have got / Has Got
5İsimler Sayılabilen / Sayılamayan Tekil ve Çoğul
6Nicelik sıfatları Some / any / much / many / little / a litlle / few / a few
7Nicelik Sıfatları Lots of / a lot of / several / a bit / how many? / how much?
8Geniş Zaman
9Geniş Zaman Sıklık Zarfları
10Şimdiki Zaman
11Geniş zaman ve Şimdiki Zaman’ın karşılaştırılmalı incelenmesi
12Geçmiş zaman To be - olmak
13Geçmiş zaman To do - yapmak
14İşlenen zamanların tekrarı
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Ders Kitabı: English with Us, Ahmet Serkan TANRIÖVER, Hacer TERCANLI, Hayrettin KÖROĞLU, Selçuk YAZICI, Yılmaz YAZICİ Yardımcı Kitaplar: More Main Points, Serpil DAÇE
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav1100
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
İngilizce
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
Ara Sınav111
Final Sınavı111
Derse Katılım14228
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma10220
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma10110
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)60
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
ÖÇ1443444455323
ÖÇ2334322453145
ÖÇ3443444543432
ÖÇ4224322324521
ÖÇ5333444533321
ÖÇ6344332133145
ÖÇ7332433433333
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek